2010年5月11日星期二

一脫足成千古恨

書展未到已經有一大班少女準備以身體進攻會展,相信到時娛樂版又會有記者統計今年有幾多個波出現,噴血程度有幾勁。我已經沒有興趣討論書展應否賣少女寫真,而是為何有那麼多少女認為這是一條出路。

因為已經不是第一年有這類產品出現,於是,加入戰團的無論是新知舊雨,均開晒口擺到明有其賣點:新血好像個個也裸,但又聲明不露點,舊的就表明會激,都是那個原因:希望那班麻甩肯買。


跟朋友談起這現象,他有一番見解:「現時大學畢業出黎都可能無野做,咁不如搏一搏,紅左就固然好,唔紅有本錢露過,萬一俾有錢人睇中,可以再搵多筆。」

真的是這樣嗎?

記得早前去世的狄娜姐姐曾經表示,希望一眾少女要脫之時想清楚,因為一脫以後就有紀錄,脫星之名永遠跟著你,這是一世沒法磨滅的,無論你日後多努力轉型,當別人報導你的過去,這一塊砌圖一定再次出現。

舒淇也好像曾經說過,對於以前做的沒有後悔,但的確不想回頭望。

以上兩個都算是成功的例子,她們成功轉型,她們在事業上或者人生都有光輝的一頁,但她們都不大喜歡自己有這樣的過去。

試想想:你拍過性感寫真,雖然現時市面類似的太多,我想講得出名的都不知有幾多個,但這些推出市面的書是不會一下子消失的,你紅不起決定繼續唸書,或者轉行等等,你是否真的認為自己能夠坦然面對自己做過的事?

不怕被人竊竊私語評頭品足嗎?會不會覺得那個上司可能睇過自己的大作,然後跟其他同事談論「真人醜樣咁多」「咁既身材就咪出黎獻世」「我睇過啦!下次借你睇囉,都幾搏命架!」「當時我至得就係佢喇,睇到我XXXXX呀!」

要更難聽的都還有,你,頂得住無?

好了,有沒有想過日後交男友或者要嫁人呢?你男友無睇過佢父母唔知道,點知擺酒當日唔知邊個親戚咁好眼力認出你,然後以訛傳訛傳番去老爺奶奶耳邊,知道你係脫星(但其實你又真係無露過三點播,幾唔抵呢可),成晚面黑黑,之後就同你算賬。

你望就望你老公真係愛你愛到乜都得你以前做乜都唔算意,否則,醒定少少啦。

是否我老土是否我誇張呢?我不知道,你們自己想想。或者一眾少女們好好學習外語,嫁個外國人,他們的想法可能不會介意,你又可以重頭來過。

我只是真正的相信,不是隨便露一露就可以一脫成名,你看現時肯露一露的有幾多,市面要的又有幾多。又或者看看現役那一班:有幾多個好似周秀娜已經成功升格?有幾多個Angelababy?又有幾多個像那些 Lavina Rainbow差在等幾時露晒都紅唔起?

總之,你當我老土怪好了,但我相信一露足成千古恨,而並不是個個能夠一露足成千股痕。

沒有留言:

發佈留言