2010年5月15日星期六

經濟版的Omakase @ 壽司處今村

大家都知道我跟島主是認識了十幾廿年的舊同學,我倆其中有一大共同嗜好就是:食。所以我們久不久就一齊出發搵食,我甚至認為島主身型變得咁有福氣,我都難辭其咎。你地一定會發現,島主介紹過後無耐我先會寫,呢樣絕對係關於我與佢寫作選材時序決定絕無關連,所以,今次介紹壽司處今村,係友台已經出現過。

Omakase即係由廚師發辦你只係負責食,坐係壽司Bar附近等食通常代價不菲,因為師傅『通常』會選取最時令食材俾你,近千元應該係最低消費。而位於又係恆和鑽石大廈既壽司處今村午市套餐竟然都有Omakase,價錢,一百九十元。
我唔會大大聲話:好平呀!百九蚊一個Lunch就好多朋友黎講真係唔平,但,你睇下食乜,你可能會大大聲話:抵食呀!


前菜竟然有兩款再加麵豉湯,其中右手邊果個係凍鮟鱇肝配酸汁,醒胃好食。

刺身有呢幾件,質素可以,你唔能夠要求俾百九蚊食到頂級Toro,咁就真係Naive喇。

壽司黎喇!吞拿魚與及油甘魚,肥美嫩滑,嗯,有料到!

之後呢三件,我都唔記得乜魚打乜魚,總之件件都新鮮高質,果個銀色既仲整到咁靚加上醬油,我其實對於呢類有皮魚刺身壽司有抗拒,怕佢腥,呢件又無播!

未完未完!仲有牡丹蝦與及帶子壽司,唔駛我講,你見賣相都覺得唔會差得去邊!

喂仲有海膽軍艦與及鰻魚壽司播!你睇幾多海膽!
八件壽司之外仲有三件Toro小卷,夠飽夠滿足啦!

甜品呀!紅豆雪糕跟紅豆糕,點算點算點算?


呢件係島主追加醬油吞拿魚壽司,感覺完全不同。


即咁,我唔一定食貴,但如果唔值我寧願唔食:例如我寧願有時貪得意過口癮去超市買幾蚊件壽司,都唔會俾七八十蚊幫襯只值三四十蚊既板長板前,所以我與同事耐唔時寧願俾百鬆蚊去食太古城既那霸,都唔慳果三四十又要排隊去食板長,唔值丫嘛!

久唔久食豪少少,就食得物有所值!所以,你想久唔久食餐好,壽司處今村呢個午市選擇絕對不錯,不過要記住:座位有限,一定要訂位! 

沒有留言:

發佈留言