2010年5月12日星期三

無血性.無人性

早前新聞報導,南韓有一對夫婦因為沉迷網上遊戲,結果將三個月大的女兒餓死了。男的四十一歲,女的廿五歲,都是無業,一日在網吧打機十小時,每日只餵女兒一次,結果女兒三個月只長了半磅,長期營養不良而死。諷刺的是,他倆據聞沉迷的是育嬰遊戲。

當時知道有這樣的父母已經極度痛心,認為他們應該獲得重罰,怎料香港也有這樣的父母!女的三十一歲男的廿二歲,每月靠五千二元綜援過活,千二元交租,只留四百元給女兒買奶粉,但各自還留有二三百元來買煙!

就因為要買煙,說沒錢為女兒拿出世紙,但其實是可以免費獲取的;就因為要買煙,明知影響女兒健康,開稀奶粉給女兒吃!結果女兒出生三個月在家中昏迷,女兒就被活生生餓死!

法醫替女嬰驗屍後發現,女嬰眼球萎縮,體重僅及同齡女嬰的一半,剖屍後更發現女嬰皮下及包圍內臟的脂肪幾近消失,除了腦外,女嬰的心、肝、脾、腎及胸腺等重量均輕於同齡女嬰,其中胸腺的重量僅及同齡約三成,女嬰死因是餓死。

不知是幸還是不幸,從某份報紙我看到女嬰被救出的照片。雖然只看到她的側面,但那個皮包骨臉色慘白的樣子,我那一刻是激動,憤怒,難過!你不能想像在香港會有一個三個月的嬰兒落得餓死的下場!

你不想要那個嬰兒,在你懷胎十月期間,你有很多事可以做,可以墮胎,可以生完出黎唔要。生過幾件,莫非對那份十級痛楚已經無感覺?托住多舊肉十個月,覺得煩可以唔要架播!你做乜要俾佢出世?

你地兩條仆街食少支煙會唔會死?係咪忙成咁帶個女去囉出世紙排街症都無時間?然後又賴搵過社署幫手但無幫到你?

都唔明點解要生多個,為領更多綜援?又唔係播,係就應該報俾社署多左個女,應該多d錢啦!連呢樣都懶,你地唔食就得嗟,果個幾個月大,你估真係天生天養呀?

事情經已發生,對呢位小妹妹離世可能比活於呢個家更好,對於呢兩位人渣,希望法官可以對佢對重判!最好入到去餐餐無啖好食,等佢知道肚餓係乜野滋味,另外請將該名女子三名兒子永遠永遠唔好俾佢養,呢d人,無資格做父母!

各位為人父母,就呢件事有乜野啟發?請好好教導子女唔好浪費食物!我好怕有d父母任由子女呢樣食唔晒,由佢;果樣唔鍾意食,由佢!我細個試過因為唔滿意阿媽預備既菜,唔食飯,結果成晚無得食,因為阿爸阿媽落左Order,唔俾阿麻靜雞雞煮公仔麵俾我食,佢地要我知道,你唔食,就要餓!

我相信呢名可憐小天使現時已經有天父照顧,請各位記住,幸福並非必然,有得食唔好成日揀飲擇食!

沒有留言:

發佈留言