2010年5月19日星期三

看圖作文之有其母必有其女

今日為大家帶來一個可能在你我左右發生的故事。為令大家更投入故事內容,今次特別加入相關圖片:

一對女學生跟一眾香港女學生一樣,平日最愛行街Shopping。某個下午,路經一間名店,兩人發現一條靚裙,兩眼發光:




的確是兩眼發光,左面果位女學生直頭兩眼大到差少少跌出黎,應該表達什麼叫『靚到眼定定』,而另一女生則表現什麼叫『靚到O晒咀』。


眼定定少女想起畢業晚會將至,開口說出希望可以著到這條裙去Ball,無他,因為大把男同學出現。
 
O咀少女當然有同一想法!不過她明知財力不夠眼定定,肯定買不到,但她已經滿肚密圈。可憐的眼定定少女果真是誤交損友,點解?慢慢睇落去:


「買唔起,我識抄嗟!」跟一眾時下年青人只識下載不懂尊重知識產權,少女回家後拿著不同的時裝雜誌抄考,結果畫好了。其母是裁縫,少女當然要問問母親意見啦! 


作為家中獨女,一直被寵壞,她當然知道只要扮晒野問阿媽條裙做唔做到出黎,阿媽一定會幫佢做!設計抄番黎,布又唔駛買,零本錢有得靚,果然係香港精神,乜都靠晒人。
「丫,衰女又抄得幾足播!」母親平日幫人造衫,抄考當食飯,一眼就睇出女兒抄邊間名店最新款!你睇佢一臉自豪,就知佢不單不怪責女兒抄人款,反而覺得女兒又醒目又有天份,日後大把世界啦!
有眼見,呢位少女有幾孝順啦!母親忙碌,關心的不是母親是否有足夠時間休息,反而擔心母親無幫佢整件戰衣!可憐既母親日捱夜捱,養女喎,你睇個女幾無心肝!


結果母親無甩底,真係整好件戰衣俾愛女!愛女一睇心諗:「攪錯呀!都唔同款既!頂!我仲唱開晒話會著件名牌新款去威架嘛!我咁好身材肯定著得靚過眼定定啦!怕乜同佢撞衫?呢舖瘀到爆啦!」可見呢位少女對佢朋友幾好!!


其實,少女並不知道母親的苦心。「生女唔知女心肝,鬼唔知你唔順氣咩?不過抄到咁足,一陣俾人告架衰女,你都知你學校個Ball有幾多記者架啦,死蠢!呢件個款仲靚過名牌呀!」兩母女都咁好戲,你睇?一個扮高興,一個扮滿足,你兩母女不如去拍戲啦!


呢個故事係教導我地,要相信母親,夢想可成真。


咦剪錯片呀?做乜無啦啦放呢個係尾架?快d搵人整走佢啦!


覺得d相好熟口熟面?丫好似同電視呢條片好似咁既...


沒有留言:

發佈留言