2010年5月10日星期一

我看曼聯本球季

英超球季結束,奇蹟沒有發生,正如我之前一直跟一眾曼聯友好講,今年陣容如此都能夠蟬聯冠軍的話著實無天理,結果就算個心幾討厭車仔,問心果句實力上佢地囉又真係最合理。

回想當初賣走C七我無乜感覺,放走迪維斯嘈到拆天,不過家陣睇番,賣得岩,呢條友都係養唔熟,佢適合與果班睇錢份上既人一齊係曼城。作為一個曼聯迷,波唔算熟,但總有少少睇法,想分享一下:


首先講講偉大的老費:對於今年限米煮限飯,佢可算用到盡。當然,絕對不能話佢無出錯陣用錯人,例如若果歐聯第一回合已經用細孖,列貝利早已收皮,就未必會出局收場。不過總體黎講,佢老人家今年真係算係咁喇,人又唔夠用,傷兵一個接一個,想佢點丫。

講講球員:雲達沙真係無話可說地強,可惜係佢今年亦有受傷,間接影響球隊前段失分較多,若果唔係今年隊隊鬥失分,曼聯今年邊有可能仲有得玩到最後一周爭冠軍?至於另外兩位門將,古斯錫注定二奶命,賓科士打,下?慌失失程度令我懷念候活,至今都覺得佢應該有得留低。

後衛方面,兩個中堅有期傷到無人用要用費查卡域克,絕對係至慘烈既一期;李奧今年退步,維迪亦係,兩人並非最佳狀態;伊雲斯中規中矩,至叻就係俾杜奧巴穿心腿,佢續約四年亦係好事,畢竟佢打得算係咁,起碼肯定好過擺西布朗打中堅,嚇死好多細胞。

艾夫拿,鐵人,無得頂,當然有試過跌Watt,但整體真係好好架喇!唯一希望大孖唔好成日傷,咁就真係多個左閘用;至於右閘,我寧願用奧沙,都唔希望見到果位無速度跑得慢既加利佬!佢除左識擦鞋,加陣咁既狀態真係唔好再係度獻世喇!細孖先係曼聯前途!呢個小朋友各樣條件不俗,係要從經驗中成長,你唔俾機會佢,佢邊能夠成大器?佢出波突破Mark人都好過加利皇,真係,睇佢喇!

講講兩翼:蘭尼下半季回歸真係無乜令人失望,大熟大勇,更好就係佢唔會似佢果位偉大師兄鍾意擺款扮踢與及叉腰,放佢踢左邊係減低佢戰鬥力,但佢都交足功課呀!至於華能西,係,越踢越似番個人,但實力真係並非超班,相信可以有更好既球員踢呢個位。至於星仔,佢根本唔係踢翼材料,只係客串佢又交到功課,不過佢今年做後上中場真係好出色,而且Finishing大有進步,佢與費查,係本年度我至愛中場,費查有幾好,我相信大家都有眼見!原來,一件廢柴真係可以不再廢仲好,狠,有用!佢除左搏命,佢今年交波之進步,係絕對另一大驚喜!

至於兩老,傑斯好左上半季,下半季麻麻,而史高斯同佢岩岩相反。兩老續約,希望下年佢地都唔再係主打,係的話,好大件事。反而今年最令我失望,係卡域克!表現飄忽,遠射大部份無料到,拍波又唔掂,交波又失準,想點呀佢?另外上半季出現既安達臣,此子已經見底,都係無架喇。新果位吉遜,未了解佢究竟係勁定係一時時,對拜仁第二回合打到識飛,大部份時間亂遠射,交波唔得拍波麻麻,睇多幾場至講。

前鋒嘛,朗尼都唔駛我讚,大家有眼睇,日後佢做隊長亦非常適合;奧雲其實算係咁,經驗足走位好,往往有驚喜;果隻馬尾,麻煩送走佢啦,馬捷達我依然寄予厚望,相信佢大把前途。

至於保加利亞之星貝九,你踢波似耍太極,算;你唔上力唔追波,都算;但係攻攻下個波去到你果度就拖慢,扭多兩扭甩埋,火都黎;下半季成日踢踢下腳軟跣低,真係不知所謂,仲要發脾氣播!你腳風唔好再加Finishing差到爆,我都唔知你仲有乜資格踢曼聯!你呀,走把啦你!唔係你踢得咁勁,對布力般和左,家陣駛得第二?

講到尾,至衰都係班美國佬!幾時先可以送走呢班吸血鬼?再咁落去,曼聯想有好日子過都難呀!

好,乜都假,過左世界盃,睇下真係買乜野人,先量算下一季仲有冇機會!球季結束,我就真係可以乖乖地溫書喇!

沒有留言:

發佈留言