2010年5月21日星期五

韓燒在名家

此店亦非沒有介紹過,不過之前只係介紹此店午餐,無錯,就係世貿十三樓名家。今次介紹晚市,主力韓燒,又係與開飯鐵腳島主同行,仲要欲罷不能食左兩次。

第一次與第二次食既都有唔同,坐既位置大不同,因為第二次Booked到窗口位,可以一邊食一邊睇夜景,幾高興架!不如睇相食過乜啦!



前菜六碟,唔夠再俾你(我睇怕係因為我地食得多先咁好)

第一次食呢個係已醃製,份量多到呢,飽到你飛起,而且醃得非常好食,不過可能因為醃左,越食越膩。


好喇,第二次,食原味!發現原味仲精彩過醃左,牛柳牛舌超級掂,係擺入口果股牛味令你唔知點算好既濃與香;另外切到薄一薄既腩肉亦一流,因為夠薄,唔駛燒好耐,真係五花腩一層肥一層瘦,勁正!

第二餐另叫海蝦,嘩哈哈,鮮甜大隻彈牙,配上特別既鹽油醬料,真係唔好講笑,不得了!
介紹其他好野先:

韓式牛肉他他,係至今本地食過至好食既!侍應會幫你撈好,然後你一食會發現,牛鮮而且加上雪梨條既甜,第一次食生牛肉係有鮮甜既感覺,牛肉條粗幼剛剛好,醃製沒有過火,一切配合得天衣無縫!

韓式牛腸,同樣係第一晚,結果飽到飛起,此碟亦要打包大部份走。牛腸係牛粉腸,難得入味之餘又夠香辣,一邊食一邊流汗,醬料出色,用黎送飯係一流!我打包果盒,第二日煮個辛辣麵撈黎食,Wow Wow wow wow WOW!

第二餐點左呢個,係乜?睇番我第一篇介紹午市果陣,你會清楚晒!水準保持,開胃透心涼!

第二晚高潮(之後再反高潮)既辣牛雜鍋!!!首先,咪以為只得肉肉肉,入面極多蔬菜;其次,裡面已經入味到暈既烏冬,配合呢個湯,真係好難抗拒!牛雜者,其實係牛腸與牛展,唔駛講,一樣極入味!

正當我與島主食得興高采烈之陣,島主食到一塊膠--係,正確黎講,應該係一塊保鮮紙。我地立即向經理反映,佢與一名韓籍高層好快前來了解,並解釋應該係包住肉類既保鮮紙唔小心煮埋落去。佢問我地駛唔駛換過鍋,唔喇,照食啦,只係提醒佢地小心d。(*由此可見阿島主係咪好Gentleman呢!)

第二餐埋單,無要求過乜,佢將個牛雜鍋價錢減半,另外免我地加一,嗯,此店服務係好唔錯,我地第一餐係平日去,不斷幫我地換燒烤網,非常體貼。

原本唔想搶閘寫,不過突然醒起,佢五月做緊十四周年Promotion,星期一至四全日八五折!

快快手介紹,等你地去享受下,記住,想坐窗口位,一定要預訂。

沒有留言:

發佈留言