2010年5月24日星期一

Wrong阿姐

小弟三十有六,細細個睇電視已經認識汪明荃。非常有印象住屋村期間追看千王之王、千王群英會、京華春夢與及秋謹,亦因此,細細個對佢都幾有好感。

當然知道佢唱歌,追得電視劇就自自然然鍾意主題曲插曲,所以用愛將心偷、萬水千山總是情、勇敢的中國人、與及有一首好記得叫郎歸晚當年細細個都識唱。除此以外,當年必睇電視節目就係金唱片頒獎禮,唔知點解見親佢唱熱咖啡與及迷人Pink Lady都非常開心。

果陣可能覺得佢形象前衛又百變,咁,當年我都有聽甄妮姐姐同小鳳姐既。

不過唔記得由幾時開始,有d怕聽佢唱歌。無記錯應該係秋謹主題曲與及楊門女將主題曲,同樣係年紀細細,但覺得有少少鬼喳咁聲既感覺,當然,尚未反感,還可接受。

但我依然覺得,汪阿姐拍戲係幾好睇,佢演技真係唔錯。

仲有,每年歡樂滿東華,至期待係明荃之友會摺隻乜野銀紙東東黎籌款,細細個,覺得呢樣野都幾架勢。

之後佢醉心粵劇,無乜唱流行曲,我唔知佢唱粵曲唱成點,不過識聽既長輩就話佢唱得好麻麻,只不過佢真係夠勤力。不過肯定既係,佢想做又真係好投入去做,所以佢落手落腳推動粵劇發展,唔係玩玩下。

期間佢又無啦啦唱下流行曲,到依家都仲記得兩朵太陽花,與及『啦啦啦啦真的多謝,啦啦啦啦情熱凍咖啡』,嘩,聽到真係醒晒。

有一個好深刻印象係:佢某年做楊千嬅小姐演唱會嘉賓,兩人合唱少女的祈禱。當時與朋友傾開,覺得佢兩個有樣野好似:唱功麻麻,觀眾緣一流。

近年佢多左拍戲,好睇既都唔少,最深印象係婚前昏後與及野蠻奶奶,近期女皇辦公室都幾好笑,無錯,拍劇呢家野,佢真係有把握有餘。

不過佢唱歌,嗯,真係越黎越得人驚。

荃加福祿壽每晚佢至少唱兩隻歌,播左九集,令人不安既演出真係可以與三位扮野高手既爆笑演出成正比例,當中最深印象肯定係汪阿姐唱給自己的情書,嘩,我完全唔明白點解可以播出街,甩拍子走音鬼喳咁聲,我諗除左佢Fans,都無乜邊個接受到。

係,我真係接受唔到囉。

其次與千嬅合唱少女的祈禱,楊小姐已經唱得普普通通,點知阿姐將粵劇腔配合唔夠氣,成件事搶晒,千嬅唱成點?我唔記得喇,淨係覺得阿姐好囉命。

於是有人提議叫佢唔好再唱,無線個答覆好有趣:話個節目要顧及唔同觀眾層既需要喎。其實唔明:又唔係名曲滿天星,點解一定要汪阿姐唱歌呢?

我絕對欣賞佢集集前衛有創意既造型,但係佢唱歌真係,令人不安。

尋晚果集,無線照俾佢唱,不過用左另一方法減低不安度:就係叫福祿壽同佢合唱,減少佢獨唱機會,不過,始終佢一唱,真係好勉強。When A Child Is Born可能聽到個BB要訓幾晚氧氣箱,今晚夜一開口啦,陳潔靈若果係超級巨聲評判,會點樣話佢呢可?

有d野,真係唔可以夾硬黎,阿姐年事已高,但佢拍戲寶刀未老,點解要叫佢主持呢個節目仲要唱咁多首歌呢?唔知佢Enjoy與否,但作為觀眾,真係一見佢開金口就轉台轉唔切,倒不如將個節目改成半粒鐘,會唔會大家好過少少呢?

相信無線唔會改架喇,大家唯有繼續一聽佢唱歌就Mute左電視或者轉台,又或者,照聽,睇下幾頂癮,都不失為另一種娛樂。

沒有留言:

發佈留言