2010年5月5日星期三

海鮮直輸的榮川

四月初某晚與島主開飯,佢話想去試菜,咁我又有乜所謂?於是到達恆和鑽石大廈的榮川日本料理。根據島主指,此店海鮮由日本直接進口,所以新鮮與及價錢唔太貴。

店子裝修不華麗,但很有日本小店的感覺,而且坐滿了人,都像一批批熟客。正因如此,我們被安排坐在壽司吧那邊,而且非常近那些放海鮮的魚缸。的確,有點魚腥味,這是有些失策的設計。


既然海鮮日本直輸,當然要吃刺身啦!先看看這個:
基本上無乜邊樣唔好食,係肥美鮮甜,特別果兩隻大到嚇死人既蝦,佢仲會幫你將蝦頭炸香,又多一款食物!
未算炸得好出色,但好食香口,算不錯。

以上兩款係我唔識佢但我好鍾意食既刺身:上圖果款叫魴鮄,原條切薄片配以調得剛剛好酸醋汁,好得好得;後者叫櫻鯛,一條魚就片兩大片肉,廚師先將魚皮微烤,成為兩件壽司,嗯,以為會好腥,點知,真係,清甜魚味,正!島主話,廚師刀功並唔算好出色,但食材掂,乜都補番晒。

不如睇睇炸物:先黎呢個炸軟殼蟹:

香口咬落有蟹膏,炸漿薄薄,好滿意!估唔到,串燒仲勁!


無諗過呢個煙肉帶子串咁精彩!帶子係肥美,而且咁既組合,加少少檸檬汁,煙肉咸香加上帶子鮮甜,一絕!


左牛白舌右白鱔,牛舌,你睇到啦,咁厚身又燒得唔錯,好少有架!白鱔,本身麻麻地燒鱔,但呢個好食播,島主就對於白鱔讚不絕口!


最後將之前刺身魴鮄魚骨煮成野菜豆腐湯,鮮甜湯底日本濃豆味豆腐,埋單清清腸胃,不俗!

此店老細嘛,見我們吃的也不少,立即過來搭訕。講到咁,你明啦可?

總結,刺身出色,串燒估唔到咁好食,服務一般般啦。

沒有留言:

發佈留言