2010年6月5日星期六

終於介紹上海飯店

我從來都覺得有好野要同大家分享,從來都無乜野Best Kept Secret既食店(暫時無啦,我都諗唔起),所以,以下介紹呢間位於美孚既上海飯店我一直都想話俾大家知佢有幾正,但,每次都同成班蝗蟲村朋友一齊食,每碟菜一落檯想影相?傻啦,唔駛食咩!

我想我有自知之名:文筆並不特別好,並不能夠齋靠介紹講出有幾好食,所以,相片是重要的。今次終於有機會!因為,今次只係五人開飯。



此店有乜咁掂?簡單黎講三個字:平靚正。無裝修服務尚可但上海菜式正宗,雖然今晚五個人食,但我地都食唔少播!
口水雞,先講一定係汁!呢個汁麻而不算好辣但香,係好食到你好想有個炒米粉或者粉皮用黎撈,當中有腰果碎,所以好出色!雞嫩滑無乜雪味,總之,好快就俾人KO,連汁都撈埋啦!
咪就係油炆筍囉!呢個好有水準,但係好戲在後頭...
係乜呢?油炆筊白筍,據知係抗骨質疏鬆既蔬菜類高手,而呢種肥美既白筍,非常清甜,即點解呢碟係熱既主菜油炆筍係冷盤係有佢原因!
即咪睇呢個鍋貼平平無奇,點知一咬,嗯,湯汁滿溢,我明白點解朋友既媽媽咁鍾意食。
紅油抄手,雲吞漲卜卜,呢個醬汁又係掂,唔會搶晒味但辣得剛剛好好過癮。
上海粗炒其實一直不是我杯茶,因為好肥膩,呢個就相對地可以,特別將口水雞汁撈一撈,嘩!
清清地,黎一個咸肉湯年糕,喜歡,因為足料好食。
是夜極品推介:黑醋骨!黑醋香甜骨肥瘦適中而且入味,每一件都被醬汁包圍,呢道菜,跟菜飯的話,Perfect Match!
酒釀丸子,今晚有少少失準,酒與桂花均不夠香,但丸子好多,合格既!

其實每一道菜都係例牌,份量並唔特別多,所以五個人食晒岩岩好。我與蝗蟲村朋友們已經被呢間店子認實:因為食得多食得快,極速交檯。就如今晚,唔駛四十五分鐘食完,期間仲引來其他食客望我地食乜,你話啦,又快交檯又宣傳易,邊會唔鍾意我地?

講到尾,埋單幾錢先?以上食物加五人茶位,四百蚊啦。我終於對得住你地,話你地知呢間舖有幾筍,記住,要訂位!

沒有留言:

發佈留言