2018年10月16日星期二

胡志明的味道:Pizza 4P's 與最好吃的Pho

話說,去了第一次去胡志明,同事也好網上介紹也好,都推介一家由日本人的意大利餐廳Pizza 4P's,去年所知只有一家但長期爆,今年,有五家了。

同事帶了我們去吃午餐,這裡據知最出名是Pizza,因為是用窯烤的,很有風味。通常我都會讓同事決定吃什麼,於是,一行三人,我們吃了這些:

我先想介紹是這個無記錯應該係薑汁梳打,自家製的薑汁,梳打水另上,非常清新好喝!
我們點了些前菜與沙律的:
 

 
以上一定要介紹右上角:Ricotta Cheese Parma Ham Wrap,呢個配搭加埋意大利生菜原來咁得!另外此店Mozzarella Cheese是自家製的,所以這個蕃茄是很高水準的;沙律是意日混合:三文魚牛油果加上Ricotta Cheese及日式醬汁,樣樣都新鮮,dressing調得好好。
 
係,我太愛意大利粉,所以唔能夠唔點。今次呢個係明太子忌廉意粉,軟硬適中條條都帶明太子味,實在係好高水準既製作!
 
呢個Pizza係一樣一半:其中一邊係Burrata Parma Ham,最簡單最好食,因為材料夠好,因為麵粉靚,因為烤得好;另一邊係簡簡單單既芝士,都非常好食。
同事仲點左呢個,好似有四定五種芝士,隻味太勁喇,我放棄,但其他人食得津津有味,我相信芝士迷一定好愛。

好喇,去年我就食過錦麗啦,好食,但湯底都有味精,咁依家錦麗都開到黎香港喇,某晚同事就帶我去佢當地人至愛既,Pho Hoa Pasteur,和粉。

呢間舖頭細細,無乜裝修,一坐低都係成檯薄荷葉九層塔青檸辣椒咁啦:
 
乜都唔駛講,揀碗特別牛河乜都有,80,000VND,廿七蚊港紙:
先試個湯,喂,呢個無味精呀!鮮甜既牛骨湯呀!已經喜歡!入面既生牛肉,牛柏葉,牛丸,牛展同牛腩,樣樣企理充滿牛味,所以,我只需要加青檸汁(好多好多因為我喜歡),辣椒與及九層塔同薄荷葉,已經滿足到不得了!太好食喇喂喂喂喂喂!
當然,識食就要學當地人,要碟油炸鬼一齊食,浸入湯,完全無法停手呀!

應該仲有餐西餐想介紹下既,畢竟上年都無乜特別寫佢,但又真係好唔錯播!

沒有留言:

發佈留言