2018年10月8日星期一

合家歡餐廳:The Stadium

當有番咁上下年紀,飯聚有時不再是同學之間的聚會,而是同學與家人之間的聚會。成家立室的多了,聚會可能要有個合家歡的地方。住所的Club house可能是不錯的選擇,要出外吃的話就多數要去中式酒樓了,其實有冇其他選擇?

最近到過銅鑼灣The Stadium,完全是發現新大陸:首先男人聚頭睇波是非常適合,又有大電視飲飲食食又唔貴;小朋友呢?餐廳又有小朋友玩樂的東東(例如足球機之類),地方又夠大,好幾個家庭聚會開餐,應該都無問題。

非常抱歉我無影到玩樂設施照片,今次主要想介紹食物。作為一家睇波餐廳既食物,此店價錢合理,質素亦非常不俗,而且仲有套餐添:
磨菇湯,鮮打果隻,每一啖都好有質感亦有菇香,唔駛講水準如何,交足功課就夠喇。
 
無呀,想話檸茶個紅茶係幾唔錯,不過環保用紙飲筒真係唔多Work。另外俾你飲水呢隻杯,好靚,唔知有冇得賣呢可?
呢個Nachos係另外點既:有芝士有sour cream有牛油果醬有紅腰豆有肉醬又有辣椒,本人好愛食Nachos但真係要整得好食,若果唔係你開一包俾我點Sour cream牛油果醬算喇。呢個合乎水準。

呢個鵝肝安格斯牛肉漢堡,係好好好好好食既!牛肉夠Juicy有牛味,鵝肝煎得香口,加上蕃茄車打芝士洋蔥等等,極之滿足;另外都見啦,薯條都好有水準架!呢個連湯加飲品,HK$188。
呢個又係極之推介:美國極黑毛豬,寫到明只會煮到medium well,非常嫩滑,配上生果,此豬扒係高幾個層次,所以,仲貴過漢堡!

據知此處除左有波睇,仲有拳賽啦,唔知仲有乜野大型體育比賽直播,因為勝在地方夠大。另外仲有下午茶與及happy hours,我就肯定會再去喇!

沒有留言:

發佈留言