2018年10月11日星期四

胡志明的味道:Gyu Shige

其實黎胡志明市,唔一定要食越南菜,因為好多外國餐廳黎到呢度,平到你唔信,而且質素好好,係無理由唔食果隻抵!

今次介紹呢家Gyu Shige牛繁,位於好多好多餐廳既Saigon Centre,日本黎越南開,香港今年都開左(尖沙咀)。咁我一條友去食,食左乜,又最後幾多錢呢?



 
一個人都有炭爐,而我相信果三支調味料係源自日本,不過由於我點既附上既調味料已經夠用,呢三支,無試過。
 
點左肉,呢兩盤就自動送上。對於蔬菜籃既靚仔新鮮程度,本人讚不絕口;泡菜亦非常高水準。
 

我點左一份澳洲牛,真心得,拍得住日本食既質素(但平好多囉);另外厚切牛舌,用心燒,好好食,加埋檸檬汁,贏晒。
 
咁食係唔夠飽既,所以,我叫左半打生蠔,另外佢送Shooter。生蠔鮮甜富海水味道,六隻六十蚊港紙,真係無敵抵超高質;旁邊呢個沙律我非常愛,新鮮爽脆既蔬菜配上日本醬汁,全部都食晒。
以上所有加埋呢杯超級無敵大杯既Peach Tea究竟要幾錢呢(Peach Tea我都係覺得Phuc Long係最好飲既)?二百五十蚊左右港紙啦。

咁你明白,我點解要介紹啦。

沒有留言:

發佈留言