2018年10月20日星期六

胡志明的味道:B3 steakhouse

位於胡志明大會堂附近,當然是遊客區,同時亦是本人搵食重點地區。其中愛牛的我,去年首次到訪已經愛上的B3 steakhouse and craft beer,好食程度是今年落機放低行李唔駛諗美味之選。

此店主打紐西蘭草飼牛,而B3=beef, beer and buddies,啤酒當然好啦!仲要多選擇!而且唔訂位通常只可搏吧檯。不過就算吧檯都殺,好食丫嘛!

 
啤酒,我都唔記得飲左邊隻,只記得係問左侍應介紹,佢話配牛扒最岩。
前菜,極邪惡,和牛煎鵝肝多士,放入口一咬,油香爆發,加少許海鹽吊味更加精彩!
上年呢,就食左呢個沙律既,樣樣都新鮮靚仔,無投訴架!
上年就比較貪心,仲揀左呢個意大利粉團,得架喇,見到芝士同鮮茄醬汁,幾肥都唔會記得。

其實呢度牛扒非常講究,第一次我食左呢個:
 
無記錯係Oyster Blade,牛肩,嗯,我最鍾意咁生架喇!

今年我就揀左Terderloin Filet Steak,好厚,好大件:
  
係咪好勁先?可以選兩款醬汁,而且蒜頭烤得好香。
 
至於side dishes,除左忌廉菠菜,我仲揀左普羅旺斯雜菜:
特別推介後者,真係兜仔細細但煮得好好味,仲要砌到咁靚仔播!

記住喇,有機會去胡志明市,呢間扒真係極得,環境好氣氛又好,無介紹錯架!






沒有留言:

發佈留言