2018年10月21日星期日

強颱東京之旅:東新宿深夜食堂

雖則曾經話過,希望築地搬之前再去多次,不過講就有實質行動又未有,畢竟工作都已經成日飛。然後有朋友話我知,廉航十一前後出發機票喪平,咁我又無乜所謂試下廉航播。

結果,今次同朋友出遊東京,期間強颱風吹襲,身處東京之時發現香港親朋紛紛問候,而我地又真係平平安安玩足幾日(詳程有機會講講)。好喇,廉航初體驗係唔錯既,俾多幾舊水就可以囉埋20KG行李,飛機快靚正,雖然無電視睇無野食(講到呢度,你帶少少野食上去佢唔話你,你一食薯片話者好高調開餐就有空姐埋黎話唔俾),所以,短途真係絕對無問題既。

由於飛機十一點九到羽田,而今次選住東新宿果邊既酒店,轉車又轉車行到酒店都點半喇,肚餓就必然架喇!好彩一早做定功課,知道酒店附近有幾間開到夜一夜既,所以,兩點幾,去左食壽司三味,一家開廿四既壽司店。

入到去,坐係壽司吧檯,當晚星期六半夜,仲有唔少日本客。同侍應講兩句就提供英文Menu,於是就慢慢有得食,仲有幾位師傅係你面前整,好專業架!
 
先介紹呢個你可能會話和民都係咁上下既沙律,信我啦,和民肯定無呢個質素,而且整到同餐牌差唔多樣播!880Yen
 
然後仲有個2000yen壽司Set,是的,對於開廿四,你不能夠要求食物超靚仔,不過你地睇,覺得係咪無投訴先!
 
重有呢碗超大碗既味噌湯,唔係沖粉既味噌湯,當晚落住雨有少少涼,呢碗湯,特別好飲。
 

 
是的,仲有散叫壽司,價錢由98yen一件到最貴既海膽軍艦498yen,師傅真係即叫即整,係咪好感動呢!

好,介紹完呢一間,講講星期日打到黎。當日下午已經被通知JR八點後停駛,根據飯糰先生表示極少發生,所以都叫我地睇住時間唔好玩咁夜;另外問我住日本既朋友,教我上日本地鐵網站Check最新情況,當時人在涉谷,總之肯定果條線番到東新宿就得喇。

不過就算你想繼續玩都無得你玩,因為涉谷店舖6:30pm通通閂門,員工安全要緊生意放埋一邊,既然如此,我同朋友都走喇,而當時眼見連地鐵站內籮神都閂,開始擔心今晚無野食,於是連入錢買既麵包都買定兩個走。點知去到酒店附近東新宿,間間便利店開門,然後我地係東新宿APA酒店地庫有一家叫海鮮居酒屋築地市場298,食左非常開心既一餐。

呢間係咁既:餐牌入面九成食物飲品乜乜乜,樣樣298Yen一客,抵到你唔信,於是人既心理就係咁,平丫嘛,叫多D叫多D叫多D,連Highball都係298Yen一杯,試完呢杯再試第二杯!
 

 

 

 
真係無花無假,仲要有水準堅好食,串燒六串當然無咁平啦(就當兩碟價錢),炸雞極得又Juicy,仲食左期間限定雞皮煎餃,肯定好肥但極好食。

 
 此雞軟骨串係要特別介紹,我就無係香港食過真係唔駛要你趙既雞軟骨,佢呢個係鬆化既,完全無諗過係咁!

仲有播,呢度刺身呀壽司呀飯麵連原條烤魚都有,我見過其他人點,真係得架播,所以呢間要記得再食喇!不過佢聲稱開到零晨四點,有一晚我地點幾去到佢就話閂門,真係失望囉!

但又抵又有質素既深夜食堂,真係不能夠唔介紹過你地知呀!

沒有留言:

發佈留言