2018年10月8日星期一

胡志明的味道:Bunn.oi

馬不停蹄的我,早陣子到了越南工作,又是胡志明市。工作的緣故,沒有到處找餐廳,有好幾餐都是再吃去年吃過的,反而同事帶我吃我,地道得來又有驚喜。

在Saigon Centre附近有一家叫Bunn.Oi,是一家很家庭式的越南小餐館,位於民居的二樓,就算到了餐廳地下,都要走進去,才找到樓梯上一層到達餐廳。餐廳的裝修雅緻,用餐時完全感覺身在異國。


 

 
餐牌都非常有心思:
 

我就前後去過兩次既,第一次就係上樓上呢個,鴨肉粉絲:
 

湯好清甜,鴨肉嫩滑,點一點附上檸檬鹽真係好不得了,仲有筍絲,加上莞茜,悶熱天氣之下係非常之咁醒神!
無論粉卷同春卷都出色,無特別調味,好家的感覺。越南呢隻食法係點一點旁邊呢碗蔬菜湯,可以減低油膩感。
 
第一次飲咸杏桃冰,好喜歡;第二餐,好勇,完全唔知係乜點左呢杯Tapioca Juice,一上檯,飲一啖,完全估唔到係乜,同事問我:乜你鍾意呢隻?因為佢都點左。後來一check,原來係木薯汁加上檸檬。
第二餐跟同事推介試左呢個酸魚湯粉,好有趣,入面除左蕃茄,仲有楊桃。我都係比較喜歡第一餐個鴨湯,但呢個係開胃既。

咁唔知係咪我唔受得木薯汁啦,我果日下晝完成工作番酒店就開始痾又嘔,夜晚仲要食法國菜播,典算呢.......

不過我再次強調,呢間舖頭真係好食,同事話因為煮既係上左年紀既阿姨,所以menu上既套餐有時都做唔到。食物好,價錢抵,而且餐廳感覺好舒服。去胡志明市不妨試下,木薯汁就唔好亂試呵呵。


沒有留言:

發佈留言