2018年10月22日星期一

強颱東京之旅:和牛火鍋放題

唔買旅遊書既我當然要參考人地去過邊度食好野啦,今次食左好多牛,因為我好愛牛,朋友又係,自然搵多幾間唔同款既去食啦!

其中兩間都係涉谷既:首先係和牛火鍋放題,價錢由二千幾Yen到接近五千yen,睇你想食邊隻牛喇,另外仲有飲品與及雪糕甜品,再俾多少少可以隊埋啤酒,一百分鐘任食。餐廳位於涉谷Beam,落兩層就有全層二手cd唱片店,非常岩我!

餐廳叫鍋ぞう 渋谷センター街店,食最普通既牛,2,800yen,淨係食牛舌,3,800yen,我就揀左黑毛牛加松阪豬,4,800yen,仲有隻貴既,食埋牛舌連飲品5,400yen,任隊啤酒的話就6,500yen。每人要俾多200yen湯底啦(有好幾款既,通常都會建議你揀一邊Shabu Shabu一邊Sukiyaki,其餘有泡菜啦,豆乳啦與及鹽湯),仲有野菜任食,好多飲品,靚靚雪糕咁。
 

 
飲品真係有咁多你揀,汽水多款啦綠茶烏龍茶咖啡,自己沖既都有好多款茶葉。我就最愛佢既白桃茶啦!
 

牛同豬係咪有圖有真相地靚仔先!真係好高質!而且湯底亦好得,佢仲會教你用乜份量去添,當然Sukiyaki一定要有日本生雞蛋啦,放心,任食!
 

好好好好多調味料!同香港打邊爐有既有得揮,當然人地好decent,料又靚啦!我就最愛呢個柚子粉喇,好食到不得了,好想知邊度有得買呀!


野菜部份係來自日本不同地方出產既靚蔬菜,大家都知日本蔬菜幾咁貴啦,所以呢度咁多款,真係食菜都可以回本!
仲有既!呢度有生麵可以囉番去淥,但最正係右下角,國產雞肉俾你整雞丸子黎食,鮮甜啊!

雪糕我唔記得影喇,總之唔係行貨,因為我試完一款又一款!

記得要book位呀,除非你好似我地咁,兩三點後先去食啦!

沒有留言:

發佈留言