2018年10月3日星期三

馬拉吃中菜:迎客樓

當地同事表示馬來西亞客家菜要食,其實對於客家菜印象一向不錯,所以某日佢地帶左我去一家叫「迎客樓」開飯。

其實迎客樓都唔少分店,勝在價錢唔貴而且味道又確實唔錯,當日幾個人食得非常高興,只係嫌部份男同事實在細食過女士呢下奇怪。

 
佢地叫老鼠粉,即係我地既銀針粉,配上肉碎與及大大件肉餅,配料唔肥(我知,銀針粉本身都油丫嘛),好好食,可以隊晒。
算盤子,此店名菜。用上芋泥用木薯粉搓成粉團,淥熟,再用肉碎蝦米香菇魚露木耳去炒,呢個又係唔試唔得,質感過癮味道唔濃。
 
黃酒煮蝦,首先個湯好好飲,清得黎又有酒香與及帶辣,蝦當然入味但佢無特別調味,所以好原味,有人可能覺得太淡。
客家釀三寶,每件都極極極之飽滿而且好食,鯪魚肉無半點腥味,苦瓜都非常出色。
咸菜胡椒豬肚湯,得呀!飲呢個再加黃酒個湯,成個人暖晒(但我係馬來西亞果幾日喪熱囉)。
香酥肉,最最簡單,點一點蒜醋就好好味,用黎同銀針粉一齊食,豬三味(肉碎肉餅香酥肉),一流!
全場唯一女士指定一定要食呢個甜品,名我就唔記得,係炸芋絲包住芋蓉,少許油膩,但清甜,係好好食,我明白點解佢堅持食呢個。

我諗下次黎馬來西亞我會有興趣再食呢個,大前題係,唔可能一條友去囉。

沒有留言:

發佈留言