2018年10月31日星期三

強颱東京之旅:吉烈牛與牛舌

我同意,日本真係是但入一間餐廳質素都唔會差得去邊,不過想食乜,點都要做少少功課既。所以,咁鍾意食牛,我當然會搵一搵有冇餐廳真係要去啦。

今次就食左一餐吉烈牛,一餐牛舌,兩家都有分店既,可能你地都食過,但又的確好食又抵食播!

首先介紹吉烈牛呢間叫牛かつもと村,全日本超過廿間分店,專做吉烈牛定食。當晚主要係我發神經,由台場行到去大叔的愛場景豐州公園,再搭車番出新橋,基本上已經超肚餓,朋友就肯定都餓,咁行去新橋店,咁岩做緊明太子期間限定播!
套餐應該係三千幾Yen,有乜呢?介紹下先:
 
留意番,係有兩大塊吉烈牛!而且質素你地見啦,入面真係嫩紅色架!仲有塊發熱陶板俾你整熟少少配合不同喜好朋友食,加少少鹽,真係好食到不得了!另外椰菜絲啦亦有醬汁俾你撈,果一球薯仔沙律亦好有水準架!

右下角果一碟係就係明太子,咁應該點食呢?
我就將兜山藥加明太子撈落十穀飯,基本上咁樣碗飯都非常得架喇!再加埋吉烈牛,呢個餐,真係好想再食,再食再食再食!
後來我地發現新宿都有舖頭,不過就無明太子喇!

跟住介紹食牛舌呢間叫Negishi,都係好多分店既!此店專做牛舌定食,而其他配料亦非常講究,最重要,又係抵食兼好食!佢地用既牛都係愛爾蘭同澳洲,其實最重要質素如何呢?

我地揀左呢款有三種炭烤牛舌,分別係比較有咬勁既,切得較薄既與及雪花牛舌,成個套餐1950yen咋!牛舌之餘一定要介紹呢碗係麥片飯,好健康又高纖維,另外左上角係大和芋蓉,千葉縣多古町直送。
三種牛舌口感與味道都有唔同,最重要店家真係烤得剛剛好,啖啖都咁好食!
 
仲有味噌南蠻醬菜,與及一定要力推既牛尾清湯!無諗過套餐跟呢個咁好飲咁清甜既牛尾湯,真係無得彈架!

呢間就仲多分店,自己搵搵有無興趣去食下啦!


沒有留言:

發佈留言