2018年10月24日星期三

強颱東京之旅:最後的築地回憶

知道築地最後十月六日就搬,這次都希望再去一去,而遇到九月三十日晚颱風來襲,那晚除了電視開始接收有問題,外面風聲很勁之外,第二天早上是絕對天朗氣清的!由於知道早上地鐵還是塞滿上班一族(你知啦日本人應該比香港人更鍾意返工),結果十點多才到築地。

因為前一晚很多來東京的班機的取消了,這天築地的遊客反而不算太多,而我們排隊吃壽司弁當,排了一小時就可以,非常幸運的!

為何選這家呢?首先一定不會排壽司大那邊兩家香港人至愛,我排這家是去年看築地100介紹的,上年其實也見很多人排隊,不過本地人居多。所以這次終於在他們搬之前吃到,很高興。
 

 
除左話你地知肥彭都食過之外呢,右邊呢碟係築地100介紹過既紫蘇梅子卷,我指手劃腳先係Menu搵到出黎咋!好食既真係!

 
呢個SET,睇住幾位老師傅一邊整一邊同本地客傾計,好尊重呢份職業,每一件都好有水準,味噌湯都非常出色架!佢地都會搬去豐州既!

然後走左去愛養咖啡屋,上年都有去,今年再去,當然係因為小店既歷史同裝修啦!
 
有一個set係有咖啡、多士與及半熟蛋既:
 

問過喇,佢地都會搬,不過,唔係賣咖啡,原來老闆一直想賣天婦羅。咁究竟搬左過去仲有冇咖啡呢?

最後係場外竟然見無乜人排,終於食左燒玉子喇:
 

100YEN係抵食又好食既!咁我無特別等到要有舖頭招牌既燒玉子就當然唔駛等啦,當場真係見到個專登等呢件,無既,影相丫嘛。

唔知豐州市場點呢?不過築地場外一定都繼續旺場既!

沒有留言:

發佈留言