2017年8月31日星期四

胡志明市的味道:生牛河河與熟牛河河

作為越南生牛河的超級粉絲,首到越南,當然要食生牛河啦!但,唔知出發前有人同我講,定係當地同事同我講,越南本身牛肉唔係特別靚,生牛河好食係在於湯底與及河粉,至於牛肉,唔好抱咁大期望。

無論如何,我都食左好多碗牛河,的確,牛肉無令我覺得驚喜,而比較失望就係,幾碗係全線有味精——當地同事表示,落味精係平常事,只係落得多與少。聽落係咪好失望?唔好咁,睇睇我介紹先:

第一日到達,放下行李抖一抖,問酒店附近有邊間食牛河好介紹呢?佢地叫左我去Nha Hang Ngon。行到去,發現充滿遊客,已經覺得可能有伏,奈何實在比較累又餓,唔理喇,叫野食先:

英文係咁形容既:Small stuffed glutinous rice flour balls,我睇相,以為係類蒸粉卷,結果上檯係咁,好咸,浸滿魚露,果幾舊野,凍冰冰又硬,內裡有類似蝦米肉碎,總之,難食。
作為首碗生牛河真係好好好鬼失望:生牛肉都算係生既,但無乜牛味,湯底偏甜有味精,最離譜係,河粉煮唔透!你話點可以咁!留意番,越南食生牛河,芽菜呀金不換呀青檸呀辣椒之類無限量供應。
我都好中肯既,牛丸係較為好食,但個湯都係,好甜。
成餐最好味道係杯椰汁囉。

第二日,同事得知我咁不幸光顧呢間(佢地表示,以前就好好食既,因為賣既都係越南街邊食物,但之後賣左盤,成為遊客舖,就非常之唔得喇),表示近近地帶我去食過碗,呢間Pho 24,連鎖店,四圍都有:
套餐黎既:呢碗特別牛肉河,有牛展牛腩牛丸,好食,而且湯底清甜(唔會無味精不過比較少),同事教,將各種香葉撕成細片,加入是乜叉旦辣椒醬與及青檸汁先係正統食法,係播,好味好多播!
套餐另外跟春卷或者粉卷,前者脆口不油膩,後者清爽加上海鮮醬好好食,無得彈架!
套餐仲有甜品播,呢個椰汁西米芋頭,清甜充滿椰香,最重要係套餐加埋只係唔駛VND80,000,三十蚊港紙都唔駛呀!

同場加映:Pho 24有即食牛河賣!三十幾蚊港紙有七杯,我係當地食過一杯,真係得,所以掃貨番香港。

然後臨走果朝,學下越南人,早餐食牛河。呢間叫Pho Le錦麗牛肉河,當地朋友介紹,位於第十區。我搭Uber過黎仲貴過碗粉(都係唔駛三十蚊港紙),一黎度見到坐滿咁滯,都係本地人:
雖然湯底都係有味精但牛味好足而湯底較清,河粉細滑又薄,牛肉算好味,重點係,咁大碗,廿二蚊港紙左加,係好唔錯架!

臨走一餐,去左SH Garden,一間位於三樓都有唔少遊客幫襯既舖頭,半露天好開揚。
越南食野呢,侍應好好既,佢會話你知:份量好大架,你一個人食叫咁多實食唔晒,主動幫你叫少幾樣。於是,我點左呢個多款卷物:炸既係蟹肉春卷,超超超超超好食!中間包住塊紫蘇葉既係烤豬肉粉卷,都好唔錯,仲有果個就係粉絲加豬肉與蝦卷,我就唔知用左乜野葉去包喇。
至於呢碗特別牛肉河,一般啦,湯底真係毫無印象可言,牛丸好味,牛展一般,下次唔會再點囉。

我再去一定會試其他越南河既!

沒有留言:

發佈留言