2012年3月26日星期一

生日食得好之Cafe on M

越來越覺得,久不久給自己吃一餐好的是很重要的,而我所說的『好』,並不要富麗堂煌的裝修,或者釀金的杯碟,我在乎食物的質素。所以,久不久,可以吃得豪一點。

生日當晚,多謝好友安排我到Intercontinental Grand Standford Hotel的Cafe on M吃自助餐。每位要HK$450,不過,是物有所值的。


這裡的自助餐食物選擇多,而且大部份都很不俗,未吃之前,看看桌面的陣勢:

首先,開始攻擊的是想也不用想的即開生蠔,寫著是蘇格蘭的,每人每次可拿四隻。嗯,我連海水都飲埋,食左一打。

至於刺身,有三文魚,鯛魚,吞拿魚,北寄貝,甜蝦與玉子與帶子,當中以大大隻切都唔切原粒帶子最正,我食左四五粒。

海鮮冷盤方面,龍蝦仔海螺之類必有,但最正不得不帶是長腳蟹腳,鮮甜度滿分!

無錯,Parma Ham好掂,我食左好多,呵呵!至於壽司,質素可以啦,並不特別好。當然仲有沙律與其他Cold Cuts。另一要特別推介:芝士煙肉批,芝士味濃到呢。。。


熱葷方面,有即煮粉麵與意大利粉,但由於食左會無位食其他野,我會建議大家專攻,日式燒烤串燒:

上方烤羊架好食,但不及那兩塊和牛!真係好食到唔識講你知!其他串燒有雞腎,雞肉,多春魚,冬菇。丫無錯,烤牛肉都好掂,不過和牛正d囉。

咖喱都有不少選擇,朋友話唔錯;另外仲有蒸扇貝、酥皮三文魚卷等等。

湯呢,竟然有三款咁多,粟米雞蓉,日式湯一款與及好唔錯既海鮮酸辣湯。

不如講甜品囉!

我無囉晒呀,但好掂囉,特別係香檳Jelly。仲有:

疏乎厘!有原味與朱古力味,得得得!

前面雪糕有七,八款,廚師幫你,唔駛自己黎;後面即製Pancake,要讚既係無論士多啤利定係香蕉,前者用糖煮過,後者用玉桂煮過,廚師煎得剛剛好,所以,好好味好好味。

當然我對朱古力Fountain無乜興趣,仲有好多水果既。

所以,以上食物,呢個價錢,我覺得好值,更何況,朋友有一送一,仲有減一百Coupon。

沒有留言:

發佈留言