2011年11月23日星期三

台北深秋行:粗茶淡飯

這次去台北,雖然頭兩天天氣欠佳,第二日仲落足一日大雨,不過,食,係不能夠放棄的。亂咁食四圍食果類慢慢介紹,今次介紹一間位於公館抵食又坐得幾舒服的食店:粗茶淡飯

事緣係:第一晚晚上要到女巫店聽歌,之前便在公館搵食。咁,當時落雨落得好大,公館夜市根本唔可能食得安樂,於是行下行下,見呢間裝修又四四正正,又有位,就入去開飯。



我與朋友被帶到二樓一個廂座,估唔到星期五晚仲有位之餘仲有廂座,不過就窄左少少,除埋鞋放腳落檯底,起番身都有難度。
外面更有雜誌與及棋俾你玩,我心諗:食餐飯,咁多野玩,你咪唔駛做生意?講食喇,晚市一樣有即炒小菜套餐,個個二百一十蚊台幣左右,加埋一都係六十蚊港紙左右,睇睇食乜:

朋友的甜酸魚套餐,可見份量之大。魚塊調味好好,而且嫩滑!
呢個湯要介紹:冬瓜加薑絲,完全無加味精,好清淡好唔錯;飯就夠大碗,仲要上面加上芝麻。
果兩件沙甸魚我無食,生果就係台灣柳丁,好清甜!
另外兩款前茶,可見真係好多野食。
這是我的!川椒雞腿。
煎得好好,麻辣味道可以,但雞扒則未入味。
烏梅汁,送既!除呢款套餐,另外亦有個NT$280一人火鍋,見有客人食,賣相都好唔錯。

下次介紹另一間今次發現之食店。

沒有留言:

發佈留言