2019年1月14日星期一

一九台北trip:第一次的Airbnb經驗

因為用里數換到陳綺貞台北小巨蛋演唱會,然後又換到機票,自然要諗諗住宿。突然想起同事去年開始有經營一間Airbnb,於是問問,有期,便成了我的第一次Airbnb的經驗。

他的那家位於大同區,剛好在大橋頭站與雙連站之間,台北車站機捷行過去十幾分鐘,行去大稻珵很方便,去寧夏夜市更方便。事前問清楚要怎去,再看看他那家有什麼沒有什麼,知道他家一應俱全只是要自備牙膏牙刷,就出發了。

位處大廈外觀可能比較舊,但有兩部升降機,而且公眾地方乾淨。我知道他們是全新裝修,門口裝上密碼鎖唔駛帶鎖匙。間屋好寬倘,有一張雙人床,梳化可以變梳化床,梳化床好舒服,因為我試過睇電視訓著左。衣櫃內仲有熨衫板及熨斗,好方便。

先介紹洗手間:有沖涼浴間,沐浴乳洗頭水護髮素之外仲有洗面泡泡,呢樣好喜歡。
 
有足夠毛巾浴巾提供(你真係咁都唔夠用床下底櫃桶仲有),風筒亦有,非常齊備。仲有,浴室裝左抽氣兼暖氣系統,冬天好凍沖涼都唔怕。
 

當然有Wifi,速度快,電視台選擇齊備(多過好多酒店),仲有抽濕機與及空氣清新機。
有洗衣機兼有乾衣功能,位於露台外。我用過,非常鍾意部機好靜,你知啦半夜洗衫乾衣都怕嘈親人。
仲有暖水壺與及茶包/咖啡提供,另外有電磁爐及一個大煲(無理由係台北要淒涼到煮麵卦),最好就係有齊餐具,我係寧夏夜市買完食物都唔駛要佢地既餐具,可以環保一點,當然,我有洗番用過既餐具既!
 

佢地仲好好,放左兩支水與及兩件微熱山莊鳳梨酥歡迎你。對於唔熟附近既朋友,屋內近門口有附近遊覽地圖(仲有兩把傘可用),即實在呢幾晚我係住得非常舒服,冷氣亦好夠。
 
佢地大約兩日就會聯絡你方唔方便上黎收垃圾,所以,你唔駛擔心垃圾要積幾日。今次第一次住大同區,第一次於大稻珵附近遊玩,我非常喜歡(之後再介紹啦),所以是次住呢度係好開心既。

好喇,講到呢度,你地問,點租先?我有條Link啦,你地自己睇,二月差唔多滿要去到月底果個星期,你地自己攪攪佢。

記住,講呢個blog介紹,係無折頭既。

1 則留言:

  1. 那天我也在台北,不為綺貞為渣馬。😎 另外,初魚真的很不錯。

    回覆刪除