2019年1月28日星期一

一九台北trip:大稻埕又行又食(上)

點解次次去台北?因為總有我無去過或者無細心走走的地方,例如今次住寧夏夜市附近,大埕就係一直想去但無去的地方,終於今次可以,自己行又有,跟熟路朋友吃吃喝喝又有。

大稻埕好多小店,而且將老店活化;另外,街市又好行老牌食店又多,要食得好又得。仲有,我試過由大稻埕碼頭公園睇住日落行去西門町,舒服又靚景,經此一遊,開始愛上大稻埕。


首先想行街買買買或者影影影文青朋友,舖頭好有特色,兩三層高古舊建築物好有感覺,從將葉金塗老宅改建的星巴克,百年醫院改建成咖啡店,不同文藝小店又或者雜貨店,慢慢行,慢慢逛。
 

 


大稻埕碼頭公園要去的原因是河畔風景,若果你踏單車,更值得去。
 


介紹食,想先介紹保安星巴克對面,有一家好有名的太子油飯。留意番,無得即時食,但你可以落Order,兩日後有得囉。由於係同事介紹話好好食,我當然唔執輸,訂左一盒。臨走果朝去囉(開九點半),店家話你依家食完全唔駛加熱:
 
此乃如意油飯,有大大隻雞脾,油飯內有香菇瘦肉同蝦米,油飯係糯米用鹵汁煮,好好食,但亦非常之飽。呢盒NT$175。

至於我次次經過都忍唔住係寧夏夜市買野食,同事就話,果邊有兩間豆花店,一定要食果間叫古早味:
 

 
我淨係要綠豆同豆花,已經好好食,因為清甜唔膩豆花又滑,仲要只係NT$50,難怪日本孤獨的美食家都介紹過啦。
 

 
所住附近好多早餐選擇,呢間四海豆漿大王係同事推介。首先,一份蔥蛋餅一份蘿蔔糕一杯凍豆漿只係NT$75,豆漿好飲,天然野,蘿蔔糕呢個我日日食都得,外脆內軟好香口,蛋餅就有少少咸但都好好食。
 


紅燒肉!老老實實,我一直唔知紅燒肉可以咁好食,或者以前食親都係製好柴柴果隻,完全無好感!有朝跟好識食既香港朋友四圍行,帶左我去街市呢檔《阿角紅燒肉劉美麗》,原本點一碟但見唔係好大碟再點多碟,店家就俾四個部位我地:基本紅燒肉,三層肉,前腿肉,松阪。第一次食咁新鮮即炸既紅燒肉,紅糟味滿溢,肉又香又脆口,四款各有特色,我就最愛三層肉與及前腿肉!記住,黎大稻埕,呢家一定要去一定要食!

沒有留言:

發佈留言