2018年8月28日星期二

台北四仔旅行團:少帥禪園

我早在2013年已經去過少帥禪園,而且一直都介紹朋友去,因為從台北到那邊不遠,而且吃的精緻高質,風景好,又可以泡溫泉。所以,這次一定要帶同學一去,難得他們也沒有去過。

這家是可以用面書跟他們聯絡的,告訴他們用餐人數、時間、選哪個餐就可以,而且還可以請他們安排七人車從北投車站載到那邊,非常方便。用餐後可以免費泡足湯,而接送離開最遲是8:45PM,所以,我會建議約五點半車接送,六點食飯,早到可以四圍影相,仲有機會睇埋日落,然後約埋8:45PM車走,泡足早少少完睇埋個夜景先走,Perfect!

我地今次就約唔到最後架車,但佢都會幫你叫的士,所以絕無問題!我地開飯前就食正日落,真係好得:

呢度食乜呢?以張學良先生飲食習慣配合在地時令食材,炮製懷石料理,可以好肯定話你知,又靚,又好食,又夠飽,絕對唔會眼睛食完肚空空。餐廳裝修雅緻,已經可以俾愛影相既朋友影到夠。


我地選左最貴果隻大帥府傳套餐(NT$2,500加一),睇睇食左乜先:
先來自家天然炮製漬物,其中梅漬蕃茄與及柚子蘿蔔一試難忘。

 
第一道:左邊係《龍虎石班凍配胡麻過貓》,石班高湯製成魚凍內藏石班肉,過貓乃台灣一種野菜(與龍鬚菜不同),主要產地為苗栗、花蓮、南投,屬蕨類食物,配上胡麻醬很合;另一道為和風醬手工豆腐,豆腐質感略帶粗糙豆味濃,作為前菜很稱職。

此乃《霸王豪宴蝦配鳳梨醬》,龍蝦本身極鮮甜新鮮,單吃已經非常滿足,滲出海水咸香;台灣在地鳳梨加上牛油烹調成醬汁,意想不到地配合龍蝦,此道菜令我果位非常識煮識食既朋友讚嘆不已。
 
上次都有飲既《漢卿趙四玫瑰醋飲》,乃少帥禪園手工釀製玫瑰醋,好好飲,有得買走。若果在場跟指示到指定網頁留言,可以多飲一杯。
 
酥炸午仔魚,好識食朋友話,要炸到咁靚唔容易,骨都可以食,而且無過度調味,配上特調醬汁,你睇,連我都食到咁。

 
呢道菜叫《燉虎掌配伙房養生飯》,虎掌其實係豬腳筋,煮得極軟身入味,旁邊的時令蔬菜唔止靚仲要鮮甜,銀杏亦絕對不能錯過!旁邊的養生飯,用雞高湯及油蔥煮既香酥腐皮糯米飯,可以再添,本身已經勁好食,完全唔需要再沾其他醬汁!

 
漢卿佛跳牆,多料到呢!係多料到我數唔晒!本身湯底用母雞腿及金華火腿製成,內裡真係食極都有好似尋寶一樣,略嫌放太多料令湯底不夠清甜。
趙四獨門蔬食,時令蔬菜,有蘿蔔泥,小黃瓜,南瓜與及筊白筍,最原汁原味的清甜,剛好將佛跳牆帶來膩感消除。
甜點水果,我話你知,呢個芝士蛋糕,出色過好多酒店!

食飽,幾個同學去泡足湯,來個麻甩佬傾下計環節:



無花無假,夜景靚到不能!

若果有興趣可以再早少少到,訂定湯屋,有私人湯屋可以泡湯,泡完再食亦可。去台北,少帥禪園真係點都要去一次!

沒有留言:

發佈留言