2018年8月21日星期二

台北四仔旅行團:不能不吃的Omakase

自從去年第一次吃過,念念不忘,連續兩次介紹這家「大安區千一元無菜單料理」(唔開名呀自己搵),當然一定要帶同學去啦!由於是四人行,於是麻煩台灣同事幫我先付訂金訂座。

第四位同學到台第一餐當然要好吃好吃好好吃,終於被安排坐在主廚前!這頓飯很精彩,而且還有非常意外驚喜!
  
我們先點了這支福岡縣梅酒,等待第一道菜上場:
這是蟹膏烏賊

鮮蟹肉蒸蛋,又香又滑。
自家製蕎麥豆腐!
紅魽壽司,你睇,又厚身又有光澤!
 
先頭以為三文魚然後有少少失望,點知原來呢隻大有來頭:時不知鮭,屬於天然野生鮭魚,因不知道時間而在非洄游季節游回北海道而得名,味道清甜而充滿油脂,從未食過鮭魚係咁既!
北海道野菜天婦羅,師傅因應菜的甜度建議先吃秋葵!
 
白魽魚刺身,好肥美架呢!
 
以為係普通關東煮,原來係魔鬼魚面脥!醬油味剛好,嫩滑無比,蘿蔔吸收精華,絕對不會放過。
 
中拖羅加北海道馬糞海膽,問你死未!
 
鮮北寄貝壽司!
 
此鯖魚卷用料豐富,有昆布醃蘿蔔青蔥芝麻,好好食!

 
北海道長腳蟹壽司!

好喇,之前師傳話,今晚有塊A5宮崎和牛,問我地食唔食,我地連價錢都唔問就話要,原來師傳準備炮製火灸松露和牛壽司!當我地一邊睇,已經一邊流晒口水:
 

 
其實我地期間實在太興奮,然後話俾師傅知,我地連幾錢都未問:師傅叫我地估幾錢一件,原來只係NTD200!即係五十蚊港紙!我地當然話:我們每人想多吃一件!結果只有多兩件,而我作為團長就得到呢份福利喇!
 
最後仲有呢個蟹味噌湯,仲有用粘米粉自製好特別既杏仁豆腐,呢一餐,真係圓滿到不得了!

我問左店家:佢話,香港朋友都可以用面書同佢地訂位,不過最後到當地就先來落訂咁會比較好咁。都係果句,慢慢同人傾下,實有辦法既,唔訂就無辦法喇。

沒有留言:

發佈留言