2018年8月12日星期日

台北四仔旅行團:肉多多火鍋

去台灣,無麻辣火鍋的確並不完美。於是,儲埋儲埋一堆餐廳,又有機會向好識食朋友問問。佢建議我去邊間之餘提到:「好多台灣朋友叫我試肉多多,話呢個集團係肉商,所以肉好靚,而且非常抵食。」好識食朋友通常都好識食,所以既然有呢個建議,我就即管一試。

此店有好幾間分店,有一人一鍋,亦有一大鍋幾個人食。朋友話去古亭旗鑑店,由於網上無訂座,所以要麻煩台灣朋友幫忙訂位,另外請留意:此店不收信用卡,現金要帶夠。

首先睇睇主要Menu:
先選湯底,然後選肉款,肉類都會附菜盤,再選白飯/豬油拌飯/烏龍麵/冬粉/王子麵等等,仲可以選多樣菜/活菌豬/小肥牛或單點海鮮。若果想再點肉咩?以下價錢減一百台仔就係單點價。叫呢個套餐,出面所有飲品甜品醬料任你用任你飲。
 
單點Menu就咁,都唔貴;另外有幾款大肉盤/海鮮套餐。

四條友,埋單係唔駛二千六台仔,即係六百五港紙。大家食到攬住個肚:
 
湯底我地選左四款啦:牛奶鍋,藥膳,蕃茄與及特選麻辣。麻辣湯底要加辣,加完就好岩數,越食越麻,鴨血豆腐可以再添,其餘湯底質素不俗,特別以藥膳及牛奶鍋為驚喜。

咁喇,有圖有真相,望望肉盤如何:
 

 

 

 
我地點左:極佳級霜降牛、美國安格斯厚切牛小排、噶瑪蘭盤克夏優選豚、紐西蘭小羔羊嫩肩;另外打卡又有多碟牛送,跟餐又有牛同豬送,你唔好問我邊盤打邊盤,總之,無論點既定送既,質素都非常高,有圖有真相,肉商既肉真係堅靚仔,份量絕對唔會欺場,食肉獸們絕對勁滿足。
菜盤就唔止菜(此乃四人份),仲有魚蛋卷蟹柳燕餃等等。
 
四份餐除左一份牛一份豬,另外我地點左青口同小卷,好具水準,特別係小巷。
我地另外點左呢個三寶,我可以講係單點質素非常高:我食過無老窩與及鼎王,同類都係雪到實一實!

好喇,飲品好多好多好多,茶啡汽水果汁啤酒沙冰(特別沙冰)樣樣有,雪糕有驚喜,除左有大品牌,另外有泰國品牌雪糕,椰子雪糕勁好食,仲有唔係人見人愛既榴槤雪糕!另外仲有糖水咁咁咁。

要一讚係店員服務好好,有水準有速度,佢地每個都被改成其中一款恐龍名字,所以我地走果陣填問卷要讚佢地都要寫乜乜龍。

呢間真係無乜遊客,本地人居多,所以你唔會聽到廣東話或者大叫「苦烏樣」既人,呢樣,絕對係賣點啦!

沒有留言:

發佈留言