2018年8月24日星期五

台北四仔旅行團:牛肉麵牛肉麵牛肉麵

由於有團友非非非非非常喜歡食牛肉麵,接近日日食甚至未出發連香港台式牛肉麵都唔放過。於是,我又點能夠唔安排食牛肉麵呢?

正因為呢班團友真係好痴線,短短幾日行程,我地去左三間牛肉麵店。就算入到去只隊牛肉湯唔食麵(邊有咁多Quota食丫老老實實),呢三間,應該對香港朋友唔陌生,因為,被車呔人看上了。

牛店

西門町牛店我諗大家都聽我介紹過又或者去過,因為香港人又典會唔識西門町呢?所以,此店特別多遊客,但食過咁多次,質素維持,水準無乜跌。此店出名乜呢?精燉牛肉,用上加拿大牛,料靚,湯清甜高質。

首先介紹我地每人黎一碗既精燉牛肉湯先:
 
完全無味精,少油(你自己可以加佢既牛油),原味已經好食,加佢辣醬又有另一種Feel,不過真係幾勁,唔好亂黎。有牛腱肉牛筋牛肚各二,樣樣都處理得好妥當,無走樣!
此店必點小食,牛腸!你見佢咁好心機將牛腸去肥捲成咁去鹵,有咬口又入味唔肥膩,多多都食得晒!

林東芳
原來上一次去已經好幾年前,仲係好細間好細間舊舖,夜一夜去食,果種美味依然記得。今次去新舖,就算係巷弄內,林東芳呢個朵一樣大把人知,九點幾十幾到達,同樣要排隊,不過好快就可以入座。新店裝修實在舒服好多,仲有寫到明只此一家別無分店。
 
半筋半肉麵就係指定動作!林東芳湯頭有中藥成份,與牛店精燉不一樣,但調得好好,雖然有加味精,但整體依然好高分!
 
麵係好好食,彈牙粗身好有質感;牛筋牛腩一咬即化開,配上好多蔥花,名不虛傳,而且唔貴。
小食,鹵花干真係必點,入晒味;至於牛腸,牛店好過佢,呢個凍而且硬硬地。

建宏牛肉麵
都係西門町既建宏牛肉麵同樣被米芝蓮選中,開廿四小時平到爆但水準好唔錯仲一路有人幫襯。我係第一次食,仲係一朝早(班痴線食完早餐話要再食),舖頭大大間好光猛,不過根據前一晚發神經一條友去食既同學話,此店侍應好有性格,點左野,然後佢會送上,請自動付款。

係呀,冬瓜茶任飲免費,幾唔錯架味道。
 
一睇顏色就知,呢個湯係有藥材,好飲播,比林東芳好飲!由於班痴線同學食完第一輪再黎,當然點湯啦!我呢碗係牛雜湯,牛筋牛展牛腸牛肚都有,食材比較原汁原味,所以同林東芳好唔同。據知,此店麵有兩款:拉麵與粗麵,我眼見粗麵好靚仔,可以下次試試!
無錯呀,呢班同學真係癲架,你睇,仲點多三個小菜!

寫得呢篇黎岩架喇,掛住,香港又有得食喇嘛!


沒有留言:

發佈留言