2018年8月9日星期四

台北四仔旅行團:邪惡早餐三文治

其實除非出差,否則去台北我唔多恨酒店有早餐提供,因為台北早餐店選擇多好西更多!今次除左encore西門町豆漿與及麥町吐司工房之外,團長帶團員去兩家自己都未食過既早餐店!

要用一篇文章黎介紹當然係好野,不過請記住,早餐店唔會開得晏,部分產品賣完即止,想食真係不能睡太久。

首先介紹西門町紅樓後金花炭烤吐司!我記低好耐但從未食過,今次第一朝去食,最後果日(星期一)想帶後join同學去,典知星期一唔開!所以果位同學只有飲恨的份兒。不過下次自己去囉,我都係第一次去之嘛。
 
餐牌好容易睇又畫得靚,咁點完呢,自己搵個位坐,陣間就會送黎俾你架喇!
同學仔叫左呢個唔知乜乜辛口豬,少辣既,豐盛程度都唔駛我典介紹喇,佢話好食既。
 
我同另一同學點呢D邪惡組合啦!右手邊同學點果個叫「給我壁咚」,淨係見芝士咁溶出黎真係會加線,我果個係期間限定東東,唔好意思唔記得左名,粟米雞蛋豬排都有芝士既,總之呢兩份真係會食到你非常狼狽,所以,佢地有膠手套提供。

有關飲品,我地就好乖乖咁點左,無乜特別既紅茶,典知飲飲下,有位美媚囉住D杯仔俾我地試飲,原來過兩間店有佢地聯營既「慢慢喝金花」,標榜天然茶不加人工香精,因為試飲果杯實在好,所以我同同學之後都飲左杯青檸玉露,清甜天然,配上三文治非常好。
 

然後介紹另一間,位於中山區巷弄當中,餐店叫可蜜達Comida,我典識架呢,咪又係睇台灣飲食節目見佢介紹過就記低啦!
 
據聞此店係上班族至愛,所以我地星期日去都仲坐左咁多人有d意外。記得跟人規矩點完乖乖坐低就得啦。
呢間選擇簡單少少,不過同樣係邪惡既,睇睇:
 
上一回點辛口乜乜果位同學口味比較特別,今次佢點呢個可可起司蛋吐司,朱古力醬加豬加蛋,佢話唔係唔好食不過唔慣,我就唔會試喇。
我呢個,只可堂食不可外賣,芝士肉蛋雙重奏!係架,黎到就係咁架喇d蛋汁,好得人驚架,一咬落去,嘩,廿蚊港紙香港依家只食到件無乜料既蛋牛治咋頂你!
好喇,果份咁勁既唔係我,芝士豬肉滑蛋四重奏,都係店內限定!見到就覺得,嘩,之後仲駛食野既?而個幾鐘後,我地去左食京鼎樓。同學係咁話我,邪惡呀,朝早離開酒店已經食左野,依家又食,晏d又食,無野下話。

呢兩間真係好野,大家去台北,自己搵搵喇!

同場加映:話說有日經過北門站,見到有部機,可以買蛋糕,仲係我最最最愛既北海道牛乳捲蛋!於是有一晚就去左買喇!大家想知邊個捷運站有呢部機可以睇呢度。部機有三種可買,而我買既就係亞尼克生乳捲(原味),NTD380,咁你可以上網買左去囉貨,或者好似我咁,行過想買,就用優悠卡買(佢話信用卡得,但我失敗左)。咁整完之後,佢會咁出黎:

好玩架播,影住佢件蛋糕典出黎。咁實際係典樣呢?
 

 
喂堅好食,幾位同學都話正,內裡既Cream又香又滑又唔會好甜,有同學仲想臨走買番件帶番香港不過趕唔切!去台灣有機會買黎食下喇喂。

沒有留言:

發佈留言