2018年8月4日星期六

台北四仔旅行團:東京串門子

(你知啦去台北咁多次諗題目都開始有難度)四個同學仔咪係四仔旅行團囉,無錯,滿足同學們願望,在食這方面我當然盡量不能讓佢地失望啦!再加上兩年次食過盡量唔再食(早餐另計),仲要幾日都係台北,真係有難度架!

不過被朋友稱為台北旅遊教練我又典可以放棄呢?呢幾日,主餐無重覆款式,大部份都得到團友們滿意,咁不如慢慢介紹過你地知啦。
台北食串燒,並不是較為台式果款,而係類似日本居酒屋,其實選擇都好多。今次食呢間東京串門子,其實我早幾年前食過亦介紹過,當時用既篇幅就唔多既,而且仲係一人前,食得幾多丫!今次三個人,於是雖然係星期四晚,我都乖乖用面書與店家聯絡訂位(是的,我之後都會講我點樣訂檯),所以,八點幾到達,差不多滿,好彩有訂就唔駛坐舖外食塵喇。
 
不如先睇睇餐牌啦!比起我幾年前,選擇多好多囉!
本人非常均真,我地點左幾款炸物,不差,但不驚喜,所以都介紹你地睇睇:
 
酥炸雞軟骨,炸粉多左少少,調味係好既;蟹醬Wasabi花枝丸,一百台幣三粒,呢個價錢就欠驚喜喇!香柚風味酥炸雞皮,都係炸得勁得滯,欠缺炸雞皮應有質感,雖然個柚子汁幾唔錯。

入正題喇,此店,串燒係無!得!輸!仲要你望望個價錢,真係CP值超高!
以上有四款雞串:鹽蔥、海鹽、孜然、明太子。首先,雞實在嫩滑Juicy,所以,其實最基本海鹽經已好好味!不過此店鹽蔥又不能不吃,不油膩,你係唔會捨得放棄任何一粒蔥!孜然相對不咁驚喜,至於明太子,我揀得就因為我食過知道有幾邪惡啦!
孜然的確係配羊最好食,所以,孜然羊肉串,真係好想encore,不過因為我地實在點得太盡興,所以小吃多滋味!同樣火喉掌握得好好,肉質絕對不柴,孜然羊肉,邊會唔好食丫!
牛舌配鹽蔥都係好出色既,唯一今次差少少就係上菜時已經無咁熱。
此店五花腩亦極之出色,所以千祈唔好唔點豬!海鹽、鹽蔥、孜然都各具特色,當祭你望望餐牌,其實仲有好多花款俾你試!
牛又典可以唔叫呢!此店都用美國無骨牛小排,四十蚊唔駛港紙一串,多汁到不得了,完全無筋,又的確好難唔介紹你地食!店家後來幫我地揀左一款叫醬燒潮吹頂級牛排都好唔錯,不過我都係推介你地食串燒!
名古屋鹽烤雞翼又係得,我係雞翼迷,呢個好高分架!
呢個只要三十蚊港紙既芝士明太子玉子燒非常花心機而且好食,齋隊串燒可能唔夠飽,呢個就好唔錯,當中仲有粟米粒!
至於海鮮,同學點左呢個魚下巴,烤左好耐先上菜。果陣其實佢好飽,但佢結果食晒,話佢烤得好唔錯。另外點左個帶子串,水準OK不驚喜。

此店酒類選擇都唔少,我地之前飲果個檸檬啤酒好得,然後我揀左柚子真露,配串燒當然要飲酒啦!

無論一條友或者幾個朋友,此店的確係好唔錯既選擇,但請記住,訂位,同埋人地星期日係唔開既!

沒有留言:

發佈留言