2018年8月18日星期六

台北四仔旅行團:日本炸串放題

一聽到炸串,有人覺得熱氣又肥,但其實因為炸串你不能食得多,未必一定肥。所以,我安排去一家從日本來台開既炸串店《串家物語》,位於南港Citylink,任食九十分鐘,除炸串另有飲品前菜飯類甜品,平日午餐NTD490,晚餐假日NTD590。

訂檯,只要去佢面書,自然有Link教你訂,香港電話一樣得,好方便。日本開的店,乾淨,指示清晰,果真有得玩有得食。

炸串款式廿幾三十款,蔬菜肉類海鮮都有,而且非常整潔衛生:
 

  
每款食物都串得細細件,其實,呢個份量好,因為唔會炸唔熟。然後就要自取炸漿與麵包糠,仲有唔同款醬料:
 
然後,將食物沾上炸漿加麵包糠,根據建議時間去炸,炸起放旁邊隔一隔油,食得:
 

 
絕對唔難玩,而且好企理,上圖果個係防止炸海鮮類可能有油彈出既。
 
即當然啦,始終都係熱油,一眾覺得自己唔識管教小朋友既家長就咪去喇。我現場見台灣人幾歲人仔都帶去食囉,因為炸物以外都有炸麵呀意粉呀薯餅之類十多款熱食。我就鍾意有茶泡飯喇:
 
飲品好多,最正係有日本啤酒同埋果味酒精飲品!甜品雪糕水果都好齊,基本上大人細路都好開心!
 

 
所以,下次去台北,不妨考充慮呢度,抵玩抵食又有質素!


沒有留言:

發佈留言