2010年10月27日星期三

借肚生仔的好處

果真是百歲唔死都有新聞:富豪大公子一直單身,緋聞都唔多聽見,失驚無神話借肚生仔生左三胞胎,仲要見富豪一臉滿足抱住三粒孫。

上頭版絕不奇,因為始終都是一件大事,至於道德問題相信好多朋友都發表了意見,不如換另一角度睇睇呢件事:究竟是次本地創舉對於一眾富豪有乜啟示呢?


首先,富豪最怕第二代多新聞。結識另一半肯定是本地狗仔隊關注之事,帶邊個去Ball果位乜背景靚定唔靚一一被報導。就算你唔多高調,一個唔該分左手,攪到唔清唔楚,又有料俾人爆,你話幾煩!

俾佢真係結婚,婚禮又要大攪,又要招呼呢個果個,然後次次俾人問幾時生番件,仲要囉黎同其他富豪太太比較。

千祈唔好忘記:呢位新袍又有一家人,又多左本人會影響自己家族名聲,仲要控制唔到架播!

以上一切最佳例子當然係千億子淇啦!

好喇,借肚生仔,至少唔駛擔心以上事情,你班記者咁把炮即管去搵個代母出黎。

富豪做呢件事,肯定用唔少錢,精挑細選一個高質代母,仲要簽晒合約,爆親料都有手尾跟果隻,點會咁易俾你地搵到呀!

另外,對於一眾本來無可能結婚生子富豪第二代,呢次創舉實在知得太遲,早知就唔駛唔知去邊度搵個女人扮結婚,仲要同佢扮恩愛,慘慘慘。

由於借肚生仔,可以揀性別揀幾多個,對於一眾擔心自己分身家分得少既富豪,可算係快人一步理想達到:用錢解決得到既問題就唔係問題,一眨眼就帶三個男丁番黎,你生到肚皮壞都未有男丁一個,呢舖真係完全技術性擊倒。

果三位小朋友完全由爸爸主理,免卻與另一半因為小朋友讀書等等問題爭拗,不過最重要係:唔駛擔心有乜野離婚之類手尾跟。無離婚問題,唔駛拗撫養權,唔駛分身家,煩少好多野架!

又或者咁睇:部份富豪二代根本唔想結婚只想玩女玩下去,於是若果晨咁早生番幾件等父母長輩之類無野好講又有孫湊,自己就可以繼續蘼爛頹廢玩落去,你話幾快樂?

父愛?盡父親責任?佢地邊識架!因為佢地自己老豆都無乜父愛俾佢地架啦。

所以,若果有邊位富豪二代希望效法,就要快快手喇。否則,到時老頭子改左遺囑講到明人造人不能分身家,你就真係生得太遲喇。

沒有留言:

發佈留言