2010年10月11日星期一

一頭煙的燒魂一

發財要立品:早前參加飲食天王的有獎遊戲,贏獲餐飲券,而我選了位於尖沙咀的燒魂一,上星期用作跟一好友餞行,吃的是他們的日式燒烤放題,二三八兩個半小時任食。

首先他們所指的兩個半小時實在有取巧之嫌:我們吃八點十五分那場,所有人迫在餐廳外等安排入內,至少蝕了五分鐘;放心,五分鐘當豪俾佢,不過竟然九時四十五分就Last Order,即是實質有幾多時間食,你自己計喇,係,佢一定俾佢坐足兩個半鐘架。





與朋友被安排坐一個靠窗位置,真的不俗--特別是看見走廊對面一對情侶,那桌子的燒烤爐壞了,竟然放上一個火鍋用的手提石油氣爐再放上燒烤板加金屬網,俾我仲唔反檯?

不如講食物啦!選擇多,首先講講壽司刺身類:壽司有三文吞拿八爪玉子墨魚金鯛帶子,仲有蟹子及海膽軍艦,另外仲有好幾款手卷,與及蔥花拖羅等三款卷物;刺身呢?三文劍魚腩吞拿墨魚八爪鮑片紫烏貝金鯛,另外有兩款沙律包括蟹籽沙律,咁多款,不如睇相啦:

質素係唔錯既!當然唔係超靚料,但食得出唔係是是但但,而且份量夠大,唔會孤孤寒寒,你睇呢個蟹籽沙律,真係好大兜!不過千祈唔好叫一樣叫「朝鮮八爪魚」既小品,唔好食既。

牛魔王最關心當然係牛!有黑毛和牛卷、特上牛里脊肉、安格斯一口牛、USDA Prime牛肉金菇卷、美國和牛舌、牛裡肌、白乳牛仔胸腹肉,澳洲和牛百花肉。好Complicated呀可?睇相先講落去啦!



我其實唔知邊樣打邊樣,不過牛係靚既,要彈既係牛舌切得太厚好難燒。

唔食牛既朋友有乜選擇?香草羊鞍、法式羊西冷、極上黑豚肉,鹿兒島赤豚菲力肉,海鮮有花竹大蝦,果日無帆立貝轉左大大隻翡翠螺,其他仲有日本小玉貝(即係蜆啦),烏賊鬚(即係魷魚鬚啦),多春魚秋刀魚等等;蔬果類一定要提菠蘿,鮮冬菇與及雞脾菇,仲有車厘茄等等。


絕對比好多香港燒烤既食物質素高好多,企企理理,蝦真係好鬼大隻,算唔錯架!

熟食,驚喜仲大:我地已經無樣樣試,先講天婦羅,真係好唔錯,弊在無天婦羅汁附上!必定要提係日式蟹粥,鬼咁大碗又好鬼好食架!


天婦羅與及炸廣島蠔炸漿都夠薄,蟹粥真係痴線,無諗過食呢類自助餐有咁好食。

不如又講講佢有乜調味料啦!



以上呢碟,再要要收你錢架!不過每檯都有一樽海鹽,佢又會用廣播教大家點燒:海鮮放中間肉類放旁邊之類啦,不過,火勢太猛難以控制,現場抽氣極差,一邊食一邊一成身油煙味,呢個唔多好囉。除以上問題外,侍應態度尚可不過唔夠人招待咁多客。

想試試既朋友,不妨食最後果節消夜,平幾十,食物一樣,成班朋友去就仲開心啦。不過希望此店改善通風與及抽油煙。

沒有留言:

發佈留言