2010年10月31日星期日

驚喜的順德漁鮮酒家

中午跟大學同學們食飯,能夠約到而且有幾個家庭拖男帶女出現已屬難事,最終有十大兩細一手抱嬰兒到場,而攪手很妥善的訂了檯,銅鑼灣的順德漁鮮酒家。

此店入口不易找,不過上樓的樓梯貼滿了剪報,又有特首又有未來大熱門又有蔡San總之星光熠熠。我知道攪手其實沒有吃過,所以沒有什麼期望。看過餐牌,知道這裡應該主打順德菜,而攪手亦非常有心的做了Research,所以我們點了幾道特色菜:




煎藕餅,不油膩而且味道清新,很原汁原味,特別吃到馬蹄,而且例牌都有十大件,抵食又好食。


呢個名菜係大良炒鮮奶,首先同樣地大碟,另外炒得出色,無水汪汪,味道偏淡,不過鮮,而且當中有蝦仁,還舖滿炸乾貝絲,撈飯食一流,還不油膩!


唔好意思Out-Focused,煎釀三寶,咪以為普通貨色,大碟唔在講,件件都整得好唔錯,我特別食左幾條釀尖椒,辣得黎好味,鯪魚肉夠鮮香,出色!


呢味要介紹喇!名為順德污糟雞,半隻,點菜果陣會問你要走地定係雪雞,我地叫雪雞。翻查資料,此菜用紅棗燒酒大頭菜蒸,加上芽菜蔥花,難得蒸得嫩而且好香,我食得出紅棗味與酒香,唯一並不太適合小朋友食就係有碎骨,不過真係好唔錯。

除左呢四個菜,我地點左大量點心,印象中有兩籠包,兩籠鴨腳扎,兩籠蒸鯪魚球,一籠牛柏葉,一碟煎鯪魚餅,一碟煎腸粉,一碟牛腸一碟蝦腸。應該唔止,而以上點心大致上俾我地印象係唔錯,我食飽之後無乜味精警號--係,我近年對於味精敏感度提高,好愁。

好喇,佢地俾左間房我地,仲有電視睇,開左兩壺茶一壺水,你地估埋單幾多錢?六百二十五蚊,平到你唔信。

此店呢次俾我印象好唔錯,係值得搵舖約班蝗蟲村村民去試試的。

沒有留言:

發佈留言