2019年8月20日星期二

曼谷食食食:Goji Kitchen Bar的無敵自助餐

這是我第一次在曼谷吃自助餐。

一直有朋友告訴我,曼谷的自助餐是很痴線的抵,而且料靚。不過過去多數一條友出動,無理由一條友食自助餐(但我試過一條友自助火鍋)。今次適逢有朋友同行,而他早就跟我說Goji Kitchen的自助餐好抵食,於是,我在Klook買了票,成人價不用HK$370,餐廳位於Bangkok Marriott Marquis Queen’s Park又不難到達,然後發現,曼谷食自助餐,真係好離譜地抵。

 

 

最靠近門口乃甜品陣地,正常都無咁快食既,但有眼見,好多好多好多,生果芝士乜都有,連泰式冰你要點整都有,芒果糯米飯亦有,雪糕一定有。

咁點解我會突然介紹呢個?佢非常有趣地,將生蠔,放左甜品旁邊:
共有三款:泰國,愛爾蘭,法國生蠔,無限隻數自己囉。勇者如我款款都試,泰國的,嗯,無下次。其餘兩款,超得,係咁食。
 

 
沙律吧Cold Cuts都幾齊而且多,海鮮見啦,阿拉斯加蟹腳,大蝦,蟹,青口,螺都有,而壽司刺身就比較一般,選擇不多。

好喇,熱食係多到離!晒!譜!
呢檔,係煮泰式粉麵啦同冬蔭功既,你落單就整俾你,極高水準。
泰式青木瓜沙律,其實有好多款,又可以整俾你。
呢檔必食!泰式炒飯與及炒粉,阿姐好堅!好有鑊氣!
 
即煮意粉啦,西湯都唔止一款,洋蔥湯極好飲;仲有咁大個Cheese Bowl,開唔開心?
燒西冷豬脾羊架乜都有,你想食就指啦!
 

 
其他基本上任何一間五星級酒店自助餐應該有既佢都有,西式中式泰式印度咖喱燒烤食物通通齊,仲要好食!

是咪好吸引先?下次出發曼谷,不妨考慮呢間,好似我咁,買定先出發。

沒有留言:

發佈留言