2019年8月27日星期二

曼谷食食食:介紹Akyra sukhumvit bangkok

六月到曼谷是出差之後再放假,所以之後幾天轉場。這次選了Akyra Sukhumvit Bangkok,用app訂,HK$650一晚。

酒店從Asok站行過去約十分鐘,位置可以,而房間夠大夠舒服,最重要的赤賣點是:早餐。

 

四正又乾淨,仲有個小Pantry,廁所係有淋浴間亦夠大,有小露台,雖然我住得高,外面無乜view。

點解要介紹早餐呢?呢度早餐並不是自助餐,而是,你每朝落去,除左麵包果汁咖啡茶任飲任食之外,早餐餐牌上主菜,可以揀兩款。
睇睇餐牌,無錯,裡面亞洲式與西式通通可以揀!咁都係度食左三朝,我同朋友都試過唔少,水準好高:
 泰式滑蛋肉丸粥,粥底夠棉,米粒剛剛化開,味道非常得。
炒蘿蔔糕,無既,本人至愛,所以亦好滿意。
Egg Benedict,可以揀火腿或者煙三文魚,唯一要彈就係火腿用料普通。
泰式奄列飯,朋友點既,佢就話好味喇。
 
Pancake同French Toast!呢個堅得架!賣相又得!

另外好似仲有食過Phak Kad與及泰式湯河不過就無影相喇!此酒店集團好似有唔少選擇,有d係會高級好多,今次住過呢間,好喜歡,下次去泰國都會考慮下。

最後,係酒店大堂見到呢句,好想同大家分享。


沒有留言:

發佈留言