2019年8月11日星期日

曼谷食食食:Cha Tra Mue的餐廳

大家好愛飲的Cha Tra Mue泰式奶茶已在香港插旗,而我六月到泰國開工,就有幸吃過Cha Tra Mue的泰菜。

餐廳位於Market Village Suvarnabhumi,應該是近機場的民居大型商場之內。他們賣的是泰北還是南部我真的忘記了,只是由同事決定吃什麼,你知啦,我就好願意試新野。

 
這個鐵板牛肉重點應該是旁邊的調味料,堅辣!
 
呢類魚,同事夾到囉,咪食囉,點多D調味料實好食架(我對於呢類魚有好怕腥既童年陰影),另外呢款泰式沙律,米線加調味料再加菜葉食。
呢碟木瓜沙律我係放棄既,食左一啖已知果隻泰式蝦醬我係頂唔順既。
 
燒雞極極極極極好食,生蝦,本人至愛,此店出品好高質,同事好好俾我食好多件哈哈。
冬蔭功真係有好多走,呢款叫乜名我唔記得喇,辣度係唔少野,不過好飲。
 
此店必點魚餅,你睇,厚到咁,非常香口惹味!
呢杯係椰青,係非常便宜而且每杯即開椰子無添加,極愛。

我後來發現,在Iconsiam都有餐廳,有興趣朋友真係可以一去!

沒有留言:

發佈留言