2019年6月19日星期三

戀殖英倫:Kimpton Fitzroy London Hotel

作為一位成長期都在英國殖民統治下成長既人,同好多你地都一樣,唔知典解對英國有份情意結。終於,早幾個星期,因為出差,人生第一次踏足英國,仲要係倫敦。

興奮難免,不過實質遊玩時間不多,工務極之繁忙。但我都爭取時間四圍行,除左足多幾隻歐洲限定Pokemon之外,實在身處倫敦,果份親切感,非筆墨能形容。今次先講酒店,其實公司對小弟都唔錯,今次入住既Kimpton Fitzroy London Hotel,係值得我介紹一下。

外觀係咪好得?係架,入面裝修都非常之咁有型同有品味,睇睇:
 

酒店對住Russell Square,背住地鐵站,交通的確方便,而且四周環境好舒服。不過大家都估到,此建築物都有番咁上下歷史,改建而成酒店,一定有唔方便既地方。酒店房預左細(朋友們一早講過我知),一層有幾十間房,一條環形走廊到達升降機,我間房行去升降機都有段距離,與及唔知典解,走廊沿途有一兩級樓梯,唔多方便。
 

 
酒店每日都有兩支水一支奶提供(與及靚英國茶包及兩包爆谷一排朱古力),奶我最後嘗試開黎飲,唔得,太新鮮果隻我唔得。而我間房望出去都好開揚。

酒店房講完,餐廳酒吧有三間:先介紹我某晚食晚餐既Neptune。根據Tripadvisor係幾高分既,結果呢?
 
鍾意個裝修,而呢六隻分別係Jersey Royal No.2,Carlingford Loch No.3及Lindisfarne No.3,十八磅六隻,唔貴,而且幾好食。好喇,伏位出現:Beef Tartare,根據Menu,正常形容,無講係咁fusion:
 
侍應端上呢個木兜果陣上面係有塊脆片脆片上應該有d菇,我都未望清楚(都莫講話影相)佢已經出手係咁摏摏摏,而味道,我覺得自己食緊廚餘。
 
呢件係36-day-aged Rib eye, 250g Swaledale Farm Wood Grill Steak,再點個薯蓉,個扒少少熟過medium rare但係幾唔錯既。

餐廳有一間Coffee Shop叫Burr & Co.,我有一朝幫襯過:
 

呢邊裝修我更喜歡,的確係可以扮文青又或者點杯咖啡慢慢做下野。
個早餐係咁既:我唔知到原來個奄列都有咁多配菜,又驚唔飽啦,咁點左個豬肉腸同雜菌,結果當然飽到咩咁啦!

最後介紹酒店有間好型既酒吧,Fitz's Bar:
 

啤酒絕對唔平,但味道新奇有趣,至於Snacks真係超得,我仲食唔到有d熱賣野,若果下次去,再食!

之後再介紹倫敦有乜睇有乜食。

沒有留言:

發佈留言