2019年6月25日星期二

戀殖英倫:漫步倫敦

上回講過酒店,今回想講講,我在不用工作的星期日及離開前的半天,在倫敦到處走走。我的確喜歡這城市,其中或者是因為我到達的那個星期,天氣出奇地好,我只遇過兩次微雨,帶去的傘差不多用過一兩次。

不如先由酒店附近開始說起吧!面對的Russell Square是一個不算大的公園,遊客與市民都喜歡在那裡休閒地玩耍,看書,躺在草地,野餐,聊天,甚至像這位朋友:跟一堆雀仔成為朋友:

在Russell Square附近就是大英博物館。我沒有時間入內參觀,只是在外面看看與及在附近的紀念品店買東西。
 
再走下去,經過一幢我覺得很有型好有味道的建築物,Sicilian Avenue:
然後我沿著A40行落去,由Holborn行過Tottenham Court Road再到Oxford Circus:
 

經過超多名店的Mayfair,到達Berkeley Garden,有好多老樹,旁邊有一幢外牆全是花的建築物:
 


轉往Piccadilly方向,穿過Green Park,到達白金漢宮及Victoria Memorial:
 
沿Birdcage Walk行,經過St. James Park,到達Churchill War Room,外面遇到有人影結婚相,當然,唔係本地人啦下:
 
走向正在大維修的Big Ben,當然要行過去Westminster Hall睇睇啦!對面的St. Margaret's Church都非常宏偉:
 

 
大笨鐘要到2021年先至重開:
 
從Westminster Bridge望向London Eye,與及旁邊的Marriott Hotel:
開始落雨,從Jubilee Garden走向Hungerford Bridges and Golden Jubilee Bridges,遊人不絕:
 
最後行下行下,行左去Trafalgar Square附近,太肚餓喇,食左一餐唔係好得既意大利粉,呢間連鎖店叫Prezzo,果個肉醬長通粉,唔係Al Dante既問題,而係,無味,唔入味,好唔掂。
之後就係倫敦搭巴士番酒店,可以用信用卡拍卡,好方便。

其實我以前未玩Pokemon Go都係鍾意四圍行邊行邊睇,依家當然多左原因行啦!下一篇,介紹我食左一餐好好既中東菜。

沒有留言:

發佈留言