2019年4月9日星期二

終於吃過書湘門第

有時屋企附近有好餐廳,唔係唔想試,但一條友的確比較難去試。於是,聽朋友話,好好食喎,米芝蓮喎(呢個未必一定可靠),咁近你都未食過?咁又真係未丫嘛。

書湘門第呢間擺到明食辣,非常開正我果瓣,不過要搵朋友黎呢邊食又未必有人應我機。終於,前排搵到食辣朋友一齊試試,一邊食,一邊異口同聲話:下次搵多幾個人黎食,咁多野想試!

位於水街附近既書湘門第係做湖南菜,都開左業好多年,一直見佢好好生意,旁邊果間京香餃又係無得頂,呢期又係大熱添,咁你地知位置係邊啦。

舖頭位置唔多,我又見到有一條友黎食,今次同朋友完全唔理會份量,點左四個菜:
首先當然要介紹最搶眼既水煮牛啦!份量大,料又多,牛肉都上左生粉所以特別嫩滑,而且辣度十足,仲有芽菜同綠豆粉,真係一吃停唔到口!
 
之後要介紹酸辣藕尖,即係蓮藕苗。呢種酸辣非常醒胃,而且此店有樣野係要讚,就係唔會所以食物都同一款辣,係有分別。唔好睇少呢碟,辣度都有番咁上下。
青椒燜豬肚係全晚最mild一道菜,基本上似豬肚湯,湯非常好飲,豬肚爽,不過特色就欠奉喇。
剩低呢碟,本人極極極推介:涼瓜炒臘肥腸!臘肉食得多,第一次食風乾臘肥腸,油膩度減低而且有咬口,但臘製香味好得,加埋苦瓜一齊炒,我朋友麻麻地苦瓜都話好好食,係呀,年紀大左,識欣賞苦瓜丫嘛!
咁食完辣,順便介紹你地行上第三街食甜品!以前甜品堂轉手變左呢間松屋,第一次去食,咦?得播!
朋友選左日本蕨餅因為佢好愛,佢一試都話,喂,掂播!我都食左件,果然質素好唔錯!而我點乜?我完全覺得無得輸呀!
北海道牛奶梳乎厘配雲哩拿雪糕!值得等一等,一上檯,好香,然後一試,輕得黎又清甜又有奶味,雪糕都好好食,呢個真係一定要Encore!

各位朋友過開黎搵我食飯,呢兩個選擇係咪好唔錯先?

沒有留言:

發佈留言