2019年4月22日星期一

生日豪吃在Robatayaki

生日當日,有朋友請我食左餐爐端燒,仲要係任食果隻。位於紅磡既Robatayaki,連續三年被車呔人加持,我就從來未食過。

原來逢星期六日及公眾假期午市,有呢個叫「相撲手午餐」,成人收費為HK$478再加一,可以食足兩粒鐘。朋友表示一定要訂位仲要早果隻,一夠鐘,就會招呼你入座,可以睇住師傅點樣炮製美食。

 
有咩食呢?睇左餐牌先:
好喇,首先話俾大家知,關於燒物,通通慢工出世貨,而餐廳內有三個爐位,每位師傅負責製作不同食物。一黎到,想食,當然點刺身壽司之類啦!
 
雖然爐端燒餐廳主打一定唔係呢D,不過呢個價位五星級酒店餐廳,點會差呢?所以係幾唔錯既。
點解無端端有清酒煮鮑魚呢?廚師推介,人人有份。嗯,好得架!
我就睇住師傅炮製銀鱈魚及鰻魚又點會唔叫呢?等待期間一邊睇住實在口水流晒,係好好食既!
 
海鮮類真係無得輸,蝦勁大隻非常彈牙,連個蝦頭都趙得;蟹腳,鮮甜啦,一拉就成條肉,點會唔開心先。
 
明太子雞翼係唔能夠唔點既!香口又塞住滿滿明太子,你話點可能唔食!
 

蔬菜類,露筍青椒係必點,菇都好食,仲有唔記得影既秋葵!
 

重點黎喇:牛肋骨係好食既,羊架極掂,不過和牛網燒呢,係有少少失望既,明顯係Order太多師傅控制火喉出問題,有d浪費。朋友係附近番工,就話佢地平日食午餐,和牛網燒係好食過呢個好多。不過唔緊要啦,大致上都非常美味,仲有甜品,同埋每人包一杯飲品。

我覺得若果大事慶祝黎呢度豪一餐係值既,畢竟呢個價錢,有時去酒店食自助餐,水準一般仲要同人爭餐死!

沒有留言:

發佈留言