2019年4月2日星期二

中環三甲之選:Bistecca的午餐

有時選擇食晏的地方,都要先看看目的是什麼。是一大班人開心吃餐好,是一頓Casual business lunch,還是跟朋友聚聚吃得好一點又可以聊天,你的選擇可以完全不一樣。是的,中環好多選擇,不過要配合又要好食,價錢又不能太過份,就要小心選擇了。

位於老蘭的協興大廈有好幾間餐廳,Bistecca Italian Steak House是本人首選,以上提及的三個選項都能配合,重點是都真係幾好食。

此處的午餐屬於semi buffet,最平玩法齋食Antipasti及dessert Buffet只需HK$148再加一,若果你想飲埋個湯,HK$168。

咁佢Antipasti有乜食呢?非常高質!有意大利Parma Ham,Salami,有烤蔬菜,有時有炸雞炸魷魚,沙律有好幾款,次次都有我至愛既Artichoke,有時有白酒煮蜆(質素好過好多把鬼餐廳)總之,齋食呢個,係絕對可以飽而且好滿足:


 
至於甜品,一定有水果啦,另外有兩三款Cake,貴精不貴多,其中Tiramisu與及cheese cake係完全無得輸,上次食左個Peanut butter chocolate cake,嘩,rich到不得了,邪惡到不得了。
好,介紹下主菜。本人食過幾款Pasta,高水準唔大份,岩晒貪心又不能食太多既朋友。另外當然要介紹扒啦!呢度出晒名有好多熟成牛扒,咁午餐都有幾款扒你揀,質素都好好架!

若果兩個人去,我會建議一個鋸扒一個食pasta,咁到時咪兩樣都有得食囉!另外此店可以用開飯黎訂檯,記得訂左至去呀!

沒有留言:

發佈留言