2018年12月8日星期六

首爾吃的體驗:海鮮動刺身

十一月初又出遊首爾工作,十一月初首爾天氣非常好,紅葉黃葉都有,而且不太冷。咁我實在係黎做野,睇風景就無我份喇,食呢,都仲有好唔錯既。

由於對於食,除左有D覺得放唔得入口過唔到自己果關,好多未食過我都敢試,當然中伏會有,但有時飲食經歷真係要有,你先知係乜野一回事。

是次第一餐,到達後Checked-in,麻煩酒店員工幫我打去問有無得食,然後就出發。呢間,係一位成日去韓國既舊同事介紹,表示此店係非常地道,海鮮好新鮮,刺身好得咁話。

由於我唔識打韓文啦,餐廳係呢間,明堂劇院三分鐘路程:
上樓,入到去就係韓劇打工仔放左工去食飯果類餐廳順便劈酒果隻:
 

唔識韓文,英文溝通不能,唔駛驚!國語係可以的。不過要提醒,此餐廳真係淨係得魚同海鮮食。咁本人除左叫左個刺身拌飯之外,就點左個八爪魚刺身喇。其實回一回帶,我兩年前食過既:
當時都係話上到檯仲識郁,不過因為切得好細,所以係好食既。今次呢,嗯,震撼到不得了:
餐廳地道嘛,切都切得好豪邁,所以,有部份都幾大條。大條既定義,熟左,你食無問題,問題係未熟,佢仲識郁架播:
呢條片係岩岩上檯果陣,是咁的,我用筷子嘗試去夾,佢捲住我筷子,我立即唔夾果條,選擇細粒既黎食。放入口,我開始諗起,有韓國人食生八爪魚因為被吸盤吸住喉嚨窒息死,所以每放一件入口,我就死命咁咬咬咬咬。

食左兩年,我決定放佢埋一邊先,食下個刺身拌飯:
 
先講講,是真的,配菜小碟多到你唔食而且好好食,至於呢個刺身拌飯,都係一貫韓國刺身,切得好厚身,於是,又係要咬咬咬好耐。係新鮮既,撈埋辣醬乜乜乜黎食,唔錯,但我諗我都係鍾意食日式多D。

至於後面條烤魚,我係唔知有跟既。有少少苦,又有少少腥,好多骨,我唔係好岩食。

好喇,十五分鐘過後,親愛既八爪魚點樣樣呢?
仲!係!咁!生!猛!

我結果食左四份三,老老實實,驚嚇多於享受!我之後將相關影片與我來自歐洲同事分享,佢既面色變晒,問我點解咁勇敢,然後叫我開心Share俾佢,佢又Share俾其他同事。

至於韓國同事表示,呢種唔係最驚,最驚係食細隻八爪魚唔切就咁隊,死左人,都係呢種食法。

其實當日完全呢餐,我番酒店做野,夜少少去食晚餐,都決定搵番間穩穩陣陣上年食過既:
 
係囉,所以,第一日既總結係大開眼界,我又可以多樣野同人講,但千祈唔好俾阿媽知,實鬧。

沒有留言:

發佈留言