2017年12月23日星期六

首爾再寵寵:黑毛牛砂鍋及教保文庳

忙足一個星期到星期五晚終於完成任務,當天天氣再次寒冷,氣溫是全日都在零下。前幾晚同事帶我去D Tower吃晚飯,那裡有很多餐廳,本來打算去吃Mad for Garlic(我知香港都有),不過酒店幫我問左,已滿。

於是,自行出去搵食,太凍,自然唔想行太遠,在酒店附近發現一家叫 이용약관,因為,我見門口介紹果個黑毛牛砂鍋,天寒地凍,應該好唔錯。

呢一餐,好滿足,好暖,好好味:
 

之前廣藏市場係萬二won呢個要二萬won,唔合係咪貴在有人服侍,不過可以肯定,要放一放先食,牛肉未完全解凍,放一放先食就好食到不得了喇。牛既質素係高過廣藏市場既,當然啦,計埋價錢,食生牛肉,我都係推介廣藏市場。
 
呢個就係黑毛牛砂鍋喇!我無錯的話,應該係用米漿,加上松茸,金菇與及黑毛牛肉牛筋去煮,食既時候,再加鹽與黑胡椒調味。首先,湯真係鮮甜,而且有部份牛筋已經煮溶,湯係非常濃稠,充滿骨膠原。牛肉好濃牛味,而且煮極都咁鬆化。
 
你睇你睇,食到最底都仲咁豐富,牛筋真係好不得了!其實兩個人食就更好啦,不過我當晚真係差不多食晒,再飲左燒酒,暖到不得了!

食完,急急腳離開,行去光化門教保文庫。大約五到十分鐘路程,只不過係要搵入口,與及天氣凍咁行法都幾係野。
有乜野睇呢?除左書之外,仲有好多文具,好多精品,仲有cd/dvd店。不過我到達果陣已經係九點七,十點閂門,所以非常急急腳行左轉,只可以話,呢度好邪惡,隨時買到你停唔到手。
  
  
呢度的確幾好行,仲好適合買手信,有興趣朋友不妨留時間去敗一敗。


沒有留言:

發佈留言