2017年12月5日星期二

上海好好食:桂滿隴

據聞,這間是上海近日非常大熱的餐館,跟同事提議了,他們表示沒有吃過,很雀躍的要去試了。跟他們會合那晚,他們已經做足功課:加了這家桂滿隴的微信,然後才可以提早拿票。因為我們那晚七時前到達,門外等位的人很多,很多,很多。店家更放了兩大排木凳,好讓等位的慢慢等。

這家主打杭幫菜的菜館,好像在全國也有分店。當晚我們一行四人,試了很多菜式,的確是價錢實惠味道出色而且亦坐得舒服,店舖內的裝修很特別,只是略嫌比較吵,很難聊天。

  
其實我係無乜俾過意見,不過為左睇到餐牌就焗住用微信俾佢睇我乜乜物物名單先睇到餐牌。當晚盡興而歸,首先係呢一碗:
乜黎架呢?係一公升三度龍碗米酒,入面有蒟弱,酒味不濃,非常好飲,喜歡到不得了。我亦同意果片菠蘿上既實在唔多好睇。
吮指雞爪,醃得非常入味鬆化,只係微辣,好唔錯。
呃like度爆燈既南乳花蛤,花蛤大大隻用南乳煮真係第一次食,味道原來好夾。你咪睇佢又乾冰又剩,份量係唔小與及呢碟只需十八蚊人仔。
 
我就未食過既,呢一道叫蜜柚爽口冰草,冰草葉面好似結左冰咁,配上特製胡麻醬,爽脆好食!
此道又係我非常喜歡:孜然菠菜!未諗過孜然煮菠菜,而菠菜係煮到仲係爽口,好有趣好好味!
南方沸騰蝦球!麻辣得好過癮,蝦亦多又大隻,咁既陣容六十八蚊人仔,超值!
香蔥昊山烤雞(一隻),下面有火熱住,雞嫩有雞味而且醃得入味,係非常高質既烤雞!
荷仙菇野生菌湯,清生抵飲,四個人每人兩碗只係三十八蚊。
甜筒沙律,玩意黎既,不過沙律幾好食,甜筒又脆,盤內爆米花都食得。
 
另一呃Like之作:風味炒米線,將炒米線放入錫紙包點火上檯,本身都好食既。
東坡肉!點好食法?幾位女同事不顧身世又話飽結果都每人食左半件,係好高水準既!
最後呢個,必點:黃金蛋黃土豆絲,即係咸蛋薯條!去到尾聲先出現,女同事好似唔記得左飽,再食!

以上咁多再加埋酸梅湯,都只係四百二十幾蚊人仔,你地明點解排晒隊啦!

沒有留言:

發佈留言