2017年12月19日星期二

首爾再寵寵:豬手與炸雞

有朋友話我知,韓國豬手都非常好食,有機會要試試;又有朋友話,你上次食果間炸雞好一般,你亦點錯菜。今次,我終於食到豬手,亦係酒店職員介紹下食到好好味既炸雞。

先介紹豬手店:再次發現原來車呔人首爾名單都算信得過,此店在中區近City Hall站,我當晚找到當地朋友一同前往,他表示,此店一直受歡迎,被車呔人推介後就更誇張。店名是만족오향족발,在一條小巷盡頭。


 

其實小巷當中佢有兩間舖,我地去盡頭果間,有兩層,一上樓上熱鬧非常,都是在地人啦。無論你點乜,侍應阿豬媽都會送上以下東東:
湯年糕加餃子,醃菜,沙律。沙律係無限量供應,其餘好似唔係,定係阿豬媽太忙呢下。我地點左個38,000Won套餐,話係兩人份量,但我諗四個人食都得:
或者我都提過啦,韓國人養生之道呢,就越凍食凍野,所以,凍到咩咁周街都係見人囉住杯凍飲(而佢地繼續嗌凍)。此乃凍豬手,豬手依然軟身入味(味道剛好不會濃)而且略帶Wasabi辛辣,另外有沙律菜及爽口海蜇,開胃好食,賣相更加方便呃LIKE。
 
主菜,半隻豬手,軟身,入味,肉鬆化,充滿骨膠原,配上韮菜及辣醬食又係另一種風味,第一次食韓國豬手,味道咸中帶少少甜,好岩送啤酒,的確好唔錯!
套餐仲有呢個冷麵,唔會好辣,放心,味道清爽開胃!

又,某晚啦,我跟三位同事吃晚飯。三位韓妹應該係節食中,所以,晚餐後返到酒店本人實在唔夠飽。本來天氣凍就唔想出去,不過肚餓唔會訓得好,於是落去問酒店職員,介紹我步行唔駛五分鐘有一家炸雞店叫KKANBU,當時,係晚上十一點。
餐廳係非常熱鬧,偶爾有好似我咁既遊客出現,但上班族比較多。當我奇怪點解佢地入黎坐一坐成班人叫一盤雞飲幾飲就有人訓著,我第二日問當地同事,佢地話,十一點,多數係第二場,即係頭場已經飲左好多,明晒!
綠色既小食係唔好食既,醃蘿蔔就好好喇,特別係之後食炸雞。我點左醬油蒜味炸雞:
 
好惹味,雞肉嫩滑,份量多到一個人肯定食唔晒,但真係食唔停口因為味道調得好。呢份,18,000Won。下次搵朋友去食炸雞先!

沒有留言:

發佈留言