2017年12月2日星期六

北京幾好食:止觀小館 與 東來順

出差並不是遊玩,所以在上海開了一整天會議,第二天五點半醒來,七點前到達虹橋機場,乘坐飛機到北京工作。或許在我Blog Facebook大家都有看過那張飛機上食物的照片,還有很擠迫又有點髒的機艙。所以,其實乘飛機包括提早到達的時間與及從機場乘車回市中心的時間,乘火車應該差不多,還可以坐得舒服一點,繼續上網。

到達北京市,在Regent checked in之後跟同事往吃午餐,行經一家叫止觀小館的餐廳。外觀看起來像是那種保留歷史建築的餐館,後來上網得知,據說原來是康熙皇帝第十三子的府邸,後來被李鴻章所擁有。

  
幾靚係咪?我與同事都覺得能夠將此打造成畫廊跟餐廳非常不錯,食物呢?
此道菜叫搓椒葫蘆絲,將葫蘆切成絲,再配上帶有青芥茉醬汁,非常清爽開胃,從未吃過的!
 
呢碗清燉時蔬海蔘湯就值錢喇!細細碗要成九十七蚊人仔!係好足料係好鮮甜既,不過,真係貴。
小館老式鍋包肉,失望。好似輕輕拍上生粉既咕嚕豬肉片,份量少,味道一般,七十七蚊。
砂鍋酸菜,上海同事首先覺得,不夠酸。係,我非常同意。腩肉好食,而驚喜係豬紅,同事話佢平日唔食呢個好食,我亦同意。
呢味我係相信佢上錯,原本我地點清烹蝦段,呢個好似唔係,但錯有錯著,呢個蝦係最好食,炸漿薄薄,帶咸香,剛剛好仍可品嚐蝦的鮮甜。不過整體來講,此店,食裝修,並不特別推介。

晚上工作至差不多九點,北京同事建議我地去食東來順涮羊肉,因為呢個時間應該唔駛排隊。我就未係香港食過,當然有興趣啦北京老店。
非常厲害果隻銅鍋仲要燒炭架播!湯呢,其實我覺得無乜分別,你揀清水或者呢個菇湯都一樣清淡,係無其他湯底選擇架喇。

呢兜調味料都要計錢架播,有生蒜啦辣椒啦南乳啦莞西啦麻油啦松露醬等等。果兜麻醬都要計錢架!
 
牛肉並不好食,重點係,因為用接近清水去涮,單靠調味料真係無特別,黑柏菜亦一樣。
選擇牛肝菌係錯誤既,因為淥完都滑潺潺,非常唔易夾,而且無乜味。
最最最最最好食就係呢碟羊肉!肥瘦適中,羊味濃,其實淨係食羊就得架喇,太過癮喇羊既質素。

之外再介紹其他食過既餐廳。

沒有留言:

發佈留言