2018年12月9日星期日

首爾吃的體驗:韓屋內的高級意菜

世界各地不少城市對於保育古舊建築都做得好落力(香港好明顯都好落力,破壞),保育方法有好多種,其中一種就是將之改建成為餐廳。

是次出差有機會到位於三清洞的Dugahun,這是一家將約於1910-1920年間朝鮮皇帝為其母建成的宮殿改成一家高級意大利餐廳,建築物盡量保持,食物水準極高,所以亦獲得米芝連點名推介。

好明顯是次一定係Business Dinner,之後擔心就係:意大利Fine Dinning會唔會食完唔飽得個靚字呢?不如未睇食乜之前,望望外面先:
 
據指此處有年長超過二百歲的銀杏樹,唔知係邊一棵呢?

晚餐每位盛惠115,000Won,未加一未計酒,有乜食呢?
此道為香煎大蝦配紅甜椒醬汁及野菜。蝦,鮮甜彈牙,紅甜椒醬汁配上少許橄欖油,與大蝦非常配合。
羊奶芝士青瓜沙律配無花果,唔單只靚,而係每款食材都新鮮,配搭適宜又好食。
 
牛肝菌芝士忌廉汁意大利麵,麵肯定係自己製,蛋香好濃質地有咬口,醬汁好味剛剛好不會過濃。喜歡這個安排:份量不多但食埋其他,真係肯定夠飽。
 
主菜選左Tenderloin,又再要讚擺盤真係一流!五成熟既牛柳無多無少,就算都幾厚烹煮時間都掌握得好好,牛柳高質,所以真係唔需要過多調味,已經非常好食。
最後仲有甜點Panna Cotta,就算怕肥,都不能錯過!奶凍加上鮮草莓汁,簡單而精彩。

套餐仲有水果及咖啡,呢一餐,好滿足,無論賣相質素都非常高,當然餐廳位於韓屋內亦非常具賣點啦!

沒有留言:

發佈留言