2018年3月2日星期五

逃到歐洲去的Wonderwall Coffee

早陣子又到澳門去,當然順道找來澳門在地的契老豆吃個飯。由於很即興,而且時間有限,契老豆帶我到一條舖滿小石的路,沿著這條石仔路走進去,到達一家小咖啡室,名字叫Wonderwall Coffee

這小店是契老豆的朋友所開的,位於荷蘭園石仔路,踏進餐廳就先聞到咖啡香——是很獨特的咖啡香,或者因為店近門口就是水吧及煮食的位置,當然還有那一個放了齋望就好想食的蛋糕,然後再行入去,用餐的地方,非常Cozy,天花掛了乾花,一邊放了兩張梳化,其餘的檯不會排得很密,所以,我眼見食客們都很自在地用餐,喝咖啡,或者看書。我絕對承認這店的確非常適合文青,或者像我呢類為食偽文青來打卡。

 
 

講到明我為食,所以就算我坐下好像到了歐洲小巷的咖啡室也好,也要食物好吃啊!
我點了呢個忌廉雞肉珍珠菇意粉,首先,我好喜歡意粉煮得剛剛好,正宗的意大利粉應該有適當的咬口而不是軟身的,而就算此意粉看來醬汁不多,實質是,那個好rich好creamy的忌廉汁剛剛好包在大部份意大利粉上,珍珠菇與雞肉塊都煮得剛好,滑而鮮甜,而且沒有過份調味,這個意大利粉看來普普通通,因為細節都做得好,非常高分。
契老豆點左秘製牛腩飯,上檯望落平平無奇,我食左件牛腩,啊!鬆化而且牛味濃,應該用牛肋條煮,那個秘製汁好好味,我最初以為紅酒煮,後來問問老闆,錯!原來係啤酒!呢個牛腩飯我係非常之念念不忘,下次我應該會變心食牛腩飯!
契老豆幫我發辦揀咖啡,此杯叫「奶奶咖啡」,無記錯係老闆媽媽每朝炮製俾老公既咖啡,乃用不同咖啡豆配成。我本身係齋啡人,所以先飲啖黑啡,啊!好複雜!先來是苦味,然後慢慢回甘,絕不簡單!然後契老豆叫我加奶再飲,啊!又是另一回事,順滑易入口,契老豆無介紹錯!

點解叫奶奶咖啡?咁老闆媽媽咪係老闆娘奶奶囉。
蛋糕賣相太吸引,所以就算時間比較趕都點都要食!呢件係Oreo千層蛋糕,好食啊!唔會死甜,而且鬆化軟滑,望都望到真係好多層,所以的確花功夫並無偷工減料!
契老豆話佢食過而最愛係呢個窩夫,我就無偷食到,賣相好靚仔係咪?

後來老闆話我知,此小店每逢星期二有music free jam session,有玩音樂朋友在場Jam一下,而我無記錯此店有賣酒,所以應該係有happy hour。若果下次去澳門,不妨光顧此店,感覺好良好。

仲有亮點:當日見阿老闆實在非常高大靚仔(我又搵到條澳門葡語電視台訪問而真人係好睇過條片既),契老豆話,老闆娘亦非常之省鏡(我就遇唔到既),你知啦,地方舒服,食物好,若果老闆都高顏值,係咪成件事非常完美先?

沒有留言:

發佈留言