2018年3月27日星期二

生日在台北:Citizen M住後報告

大家好!過去幾天小弟飛左去台北過生日,應該係咁大個人第一次外地過生日!雖然出發前幾日右腳受傷,全程行動緩慢兼且去少好多地方(你知啦我去旅行通常四圍行),因航又無因為我生日而upgrade我,不過今次的確幾開心,因為在地朋友同事們對我好好好好,四十幾歲人都算係咁喇。

首先想介紹就係今次第一次住,非常新既酒店Citizen M!位於北門廣場附近,台北車站與西門町之間,去年九月行經見到呢間酒店已經有印象想去了解一下,於是今次失驚無神去台北換好機票之時亦了解呢間酒店,住呢個五六日每晚七百港紙左右,決定拍板去馬!



Citizen M乃荷蘭酒店集團經營,無記錯亞洲區第一間就係台北。酒店有廿六層而每間房間格價錢係一樣既,外觀呢,就咁:
好喇,星期五Check In,得到四樓既房,失望啦!明明想要住高,咁都要睇睇間房既。有一樣要讚就係check in與check out可以自己攪(除左酒店職員check in要記低你護照入台證之外),的確係幾方便。入到房,哦?就算係四樓,望出去都算開揚!
  
  
 

房間不算大,不過簡潔舒服,特別張床好訓過好多酒店,而且望出去開揚,你唔想咁揚都可以落簾或者Blind。另外,所有燈光冷氣窗簾電視都可以用iPad控制,仲可以將手機連接電視,你想睇乜都可以用電視睇。

不過,酒店提供電視台數目較少,比起好多台北酒店都少,美中不足之一。

另外一個無咁好既地方就係:就算你有朋友探你,樓下同Ambassador講完,佢打俾你確認左,酒店係唔會放佢上黎(因為要Keycard先可以到某樓層),酒店Ambassador話佢地無卡直達所有樓層,一定要我落黎接朋友。

仲有就係酒店無當地在地直線電話(即係02字頭),咁我訂肉乾果間一定要我填就攪唔掂喇,不過酒店Ambassador好好,立即幫我打去訂好晒。

第一晚回酒店,問問佢地點樣可以住高d。佢地話其實係根據當時check in有乜房隨機安排,咁我五六日就自然難住得高。傾傾下講到我生日啦,佢地就立即送多杯drink俾我(每個住客入住都有一杯即係我有兩杯),仲成班人唱生日歌(真係紅都面晒),番到房仲有張即畫既生日卡添!咁順道又介紹二樓成層既吧與及公共空間喇:
  
有得上網有得坐有得hae仲可以叫酒飲,佢仲有可以買即食麵即淥俾你加料都得。我飲左兩杯:一杯係汽泡油特調,一杯係白酒特調。
 
最後一晚,酒店真係幫我換房!咁就由四樓搬到上十樓喇!房間間格一樣,不如望下個view:
我諗,住再高的話,望住真係可以唔願出酒店房。

此酒店若果一人遊啦出差啦情侶啦都非常適合,若果家庭就唔太配合喇。從酒店行去西門町八分鐘,行去台北車站亦一樣,機場捷運一出行幾分鐘亦可到達酒店,門外就係北門廣場喇,而最近捷運站就係北門。

有興趣,不妨下次考慮一下。

沒有留言:

發佈留言